Examinar índice de autores/as

A B C D E F G H I J K L M N Ñ O P Q R S T U V W X Y Z Todo

S

Schivinski, Bruno, Nottingham Trent University, Nottingham Business School, Department of Marketing (Reino Unido)
Schivinski, Bruno, Gdańsk University of Technology, Marketing Department (Polonia)
Schmidhofer, Astrid (Austria)
Schmidt, Thorsten Ingo (Alemania)
Schmitt, Anne
Schreiber, Łukasz, Bydgoszcz (Polonia)
Schwarzová, Aneta, Uniwersytet Zachodnioczeski w Pilźnie (República Checa)
Scigliano, Gianfranco (Argentina)
Scovil, Jonathan, Uniwersytet Warszawski, Wydział Filozofii i Socjologii (Polonia)
Sebők, Miklós (Hungría)
Sęczyk, Piotr, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Wydział Humanistyczny (Polonia)
Sedakova, Irina, Rosja, Moskwa, RAN
Sedakova, Irina Aleksandrovna, Rosyjska Akademia Nauk. Instytut Slawistyki (Federación de Rusia)
Sedghi, Marjan (Irán, República Islámica de)
Segall, Eric J. (Estados Unidos)
Seganti, Alessandro (Polonia)
Segherloo, Asghar Ebadi
Seid Mohammadi, Sara (Francia)
Seifi, Akbar (Irán, República Islámica de)
Sejkora, Tomáš, Uniwersytet Karola w Pradze (República Checa)
Sękowski, Andrzej Edward, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Sekściński, Bogdan
Sekuła, Paweł, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie (Polonia)
Sekuła, Paweł, Uniwersytet Łódzki. Wydział Zarządzania
Sekuła, Paweł, Katedra Finansów i Strategii Przedsiębiorstwa, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego

Elementos 151 - 175 de 1212    << < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>