|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 32, No 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Kompetencje nauczyciela wczesnej edukacji a wprowadzanie dziecka w świat wielokulturowości |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Krystyna Kusiak, Ilona Nowakowska-Buryła |
|
Vol 29, No 4 (2016) |
Kompetencje międzykulturowe a sukces zawodowy polskich pracowników w Anglii |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Mariusz Korczyński |
|
Vol 30, No 2 (2017) |
Międzykulturowe kompetencje komunikowania się polskich emigrantów zarobkowych w Anglii a ich poczucie sukcesu zawodowego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Mariusz Korczyński |
|
Vol 32, No 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Gotowość do zmiany a nabywanie kompetencji międzykulturowych przez nauczycieli wczesnej edukacji – o potrzebie eksploracji zagadnienia |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ilona Nowakowska-Buryła |
|
Vol 32, No 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Afektywny wymiar kompetencji do komunikacji międzykulturowej studentów pogranicza polsko-białoruskiego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agata Świdzińska, Wojciech Maliszewski |
|
1 - 5 z 5 elementów |
|