|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
Edukacyjne uwarunkowania kompetencji międzykulturowych polaków na emigracji |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Mariusz Korczyński |
|
Vol 36, No 3 (2017) |
Edukacja międzykulturowa dla przyszłości - na przykładzie zajęć akademickich, „Intercultural dialogue” i programu Erasmus |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Mariusz Samoraj |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Funkcjonowanie na pograniczu a spostrzeganie zróżnicowania kulturowego w deklaracjach polskich i czeskich studentów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Szafrańska |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Tożsamość i pamięć społeczna z perspektywy edukacji międzykulturowej – na podstawie badań przeprowadzonych wśród polskich i izraelskich licealistów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna Sacharczuk |
|
Vol 36, No 3 (2017) |
Między etnicznością a integracją. Strategie kulturalizacyjne przyjmowane przez społeczności szkół z polskim językiem nauczania |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Ogrodzka-Mazur |
|
Vol 36, No 3 (2017) |
Międzykulturowe kompetencje komunikowania się polskich emigrantów zarobkowych w Anglii a ich poczucie sukcesu |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Mariusz Korczyński |
|
Vol 34, No 2 (2015) |
Kompetencja interkulturowa w perspektywie teoretycznej i badawczej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ilona Nowakowska-Buryła |
|
1 - 7 z 7 elementów |
|