Użytkownik
Nazwa użytkownika
Hasło
Zapamiętaj mnie
Język / Language
Zawartość czasopisma
Wyszukaj
Wybierz kategorię
Wszystkie
Autor
Tytuł
Abstrakt
Słowa kluczowe
Pełny tekst
Przeglądaj
wg numeru
wg autora
wg tytułu
Inne czasopisma
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Słowa kluczowe
Generation Y
Keywords – B2B customers, omnichannel, value, e-commerce
R&D activity, R&D expenditures, innovation, public subsidies, UE regions
Research
Synergy
academic entrepreneurship, starting a business, students, entrepreneurship determinants
accounting, financial reporting, paradigm, concept of capital maintenance, physical economy
competence potential of Generation Y
consumer behaviour, gender, multichanneling, distribution channel of services
demography of Generation Y
discrimination, unequal treatment, stereotypes, employee
economic impact groups (stakeholders), strategic controlling, strategic evaluation, evaluation indicators of the relationships results, methods of the relationships strategic evaluation
engagement of Generation Y employees
knowledge management, knowledge management process, company, IT sector, Poland
management, competences, managerial competences, competence models, managers’ skills
public administration, ICTs, training, competency-based management, e-government, human resources, longitudinal analysis, Spain
research
society
store price image, price perception, reference price
synergy
values of Generation Y employees
Wielkość tekstu
Start
O czasopiśmie
Zaloguj
Zarejestruj
Wyszukaj
Aktualny numer
Archiwum
Aktualności
Start
>
Archiwum
>
Vol 2, No 1-2 (2013)
Vol 2, No 1-2 (2013)
Spis treści
ISSN: 2083-0025