We ReLaTe: Advancing effective institutional models towards cohesive teaching, learning, research and writing development.Institutional Models Towards Cohesive Teaching, Learning, Research and Writing Development – Case Study. The Transport and Telecommunication Institute in Riga (Latvia)

Maria Marczewska-Rytko

Streszczenie w języku polskim


.

Pełny tekst:

PDF (English)

Bibliografia


Non-government higher education establishment (University of Applied Sciences) in the Latvian Republic with permanent accreditation. TSI Accreditation Certificate No. 032, granted by LR Education and Science Ministry, 25.01.2002, http://www.tsi.lv/sites/default/files/editor/Dokumenti/Registration_Documents/tsi-75dpi.jpg (access: 10.06.2019).

Questionnaire. Institutional Models Towards Cohesive Teaching, Learning, Research and Writing Development – Case Study. The Transport and Telecommunication Institute in Riga (Latvia).

The Transport and Telecommunication Institute, http://www.tsi.lv/en (access: 10.06.2019).




DOI: http://dx.doi.org/10.17951/k.2019.26.2.181-193
Data publikacji: 2019-12-28 00:00:00
Data złożenia artykułu: 2019-12-20 20:23:01


Statystyki


Widoczność abstraktów - 725
Pobrania artykułów (od 2020-06-17) - PDF (English) - 495

Wskaźniki



Odwołania zewnętrzne

  • Brak odwołań zewnętrznych


Prawa autorskie (c) 2020 Maria Marczewska-Rytko

Creative Commons License
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.