Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 4, No 2 (2015) Decision-Making Process in Society from the City Marketing’s Point of View Streszczenie w języku polskim  PDF (English)
Ágnes Urbánné Treutz, Zoltán Szabó
 
Vol 4, No 2 (2015) Consumption Habits Regarding Movies Streszczenie w języku polskim  PDF (English)
Ádám Horváth, Balázs Gyenge
 
Vol 4, No 2 (2015) Social Media Adoption for Social CRM in Higher Education: an Insight from Indonesian Universities Streszczenie w języku polskim  PDF (English)
P Meyliana, Achmad Nizar Hidayanto, Eko K. Budiardjo
 
Vol 2, No 1-2 (2013) The Competitiveness and Balanced Scorecard of Health Care Companies Streszczenie w języku polskim  PDF (English)
Inese Mavlutova, Santa Babauska
 
Vol 2, No 1-2 (2013) Empirical aspects on defining product data for rapid productisation Streszczenie w języku polskim  PDF (English)
Nikolaus Kangas Nikolaus Kangas, Hanna Kropsu-Vehkapera, Harri Haapasalo, Kinnunen Kinnunen
 
Vol 2, No 1-2 (2013) Innovation, Learning, and Synergy Between Entrepreneurs and Venture Capitalists Streszczenie w języku polskim  PDF (English)
Ron Berger, Moti Zviling
 
Vol 2, No 1-2 (2013) A Comparison of R&D Supply Chains and Service and Manufacturing Supply Chains Streszczenie w języku polskim  PDF (English)
Marzieh ShahmariChatghieh, Harri Haapasalo, Anyanitha Distanont
 
Vol 2, No 1-2 (2013) Local Fiscal Capacity in the New Members of the European Union: Is It Efficient? Streszczenie w języku polskim  PDF (English)
Nikolay Patonov
 
Vol 2, No 1-2 (2013) Business Collaboration Concepts and Implications for Companies Streszczenie w języku polskim  PDF (English)
Jukka Majava, Ville Isoherranen, Pekka Kess
 
Vol 2, No 1-2 (2013) Lessons Learned from Applying Safety Culture Maturity Model in Thailand Streszczenie w języku polskim  PDF (English)
Bordin Vongvitayapirom, Punnamee Sachakamol, Hanna Kropsu-Vehkapera, Pekka Kess
 
1 - 10 z 10 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.