Radości i smutki psychologa szkolnego
Streszczenie w języku polskim
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDF (English)Bibliografia
LITERATURE
Búgelová T. (2001). Riaditeľ, učiteľ, rodič – ako si spríjemniť komunikáciu. Prešov: Metodické centrum Prešov.
Búgelová T. (2002). Komunikácia v škole a rodine. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove.
Hvozdík J. (1986). Základy školskej psychológie. Bratislava: SPN.
Valihorová M. (2009). Úvod do školskej psychológie. Žilina: IPV/EDIS.
NETOGRAPHY
MŠVVŠ SR (Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR). (2013). Národný program rozvoja a vzdelávania. Retrieved from: www.minedu.sk/data/att/13285.pdf (access: 10.10.2020).
Zapletalová J. (2001). Co dělá školní psycholog? Kritická místa profese. Pedagogika, 60, pp. 36–41. Retrieved from: https://pages.pedf.cuni.cz/pedagogika/files/2014/06/Pedag_2001_m%C4%8D_04_Co-d%C4%9Bl%C3%A1_36_46.pdf (access: 10.10.2020).
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/pe.2020.4.11-19
Data publikacji: 2021-03-29 09:42:42
Data złożenia artykułu: 2020-04-01 19:49:56
Statystyki
Wskaźniki
Odwołania zewnętrzne
- Brak odwołań zewnętrznych
Prawa autorskie (c) 2021 Tatiana Búgelová, Elena Pavluvčíková, Lena Čupková
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.