Analiza efektywności działań innowacyjnych w obszarze marketingowym i organizacyjnym w przedsiębiorstwach przemysłu przetwórczego

Arkadiusz Kijek

Streszczenie w języku polskim


Artykuł nie zawiera abstraktu w języku polskim


Słowa kluczowe


innowacje marketingowe; innowacje organizacyjne; efektywność; przemysł przetwórczy

Pełny tekst:

PDF

Bibliografia


Baltagi B., Econometric Analysis of Panel Data, John Wiley and Sons, New York 1995.

Breusch T., Pagan A., The LM Test and Its Applications to Model Specification in Econometrics, “Review of Economic Studies” 1980, 47.

Działalność innowacyjna przedsiębiorstw w latach 2004–2006, 2006–2009, 2008–2010, Główny Urząd Statystyczny, Informacje i Opracowania Statystyczne, Warszawa 2008, 2010, 2012.

Hausman J., Specification Tests in Econometrics, “Econometrica” 1978, 46.

Kijek A., Kijek T., The analysis of innovation input – output relationships in EU member states, “Comparative

Economic Research” 2010, 13 (1).

Kijek A., Kijek T., The Comparative Analysis of Innovation Performance in EU Countries, Acta Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica 242, Macroeconomic Aspects of European Integration, 2010.

Maddala G., The Econometrics of Panel Data, vol. I and II, Brookfield, Elgar 1993.

Oslo Manual. Guidelines for Collecting and Interpreting Innovation Data, OECD, 2005.

Ramanathan R., Introductory Econometrics with Applications, University of California, San Diego 1989.




DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2013.47.2.93
Data publikacji: 2015-07-23 22:35:26
Data złożenia artykułu: 2015-07-19 17:02:38

Odwołania zewnętrzne

  • Brak odwołań zewnętrznych


Prawa autorskie (c) 2015 Arkadiusz Kijek

Creative Commons License
Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.