Customer value creation in banking innovations
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Język Polski)References
Capiga M., Kapitał klienta – przedmiot kompleksowej oceny działalności banku, „Bank i Kredyt” 2004, nr 9.
Fasnacht D., Open Innovation in the Financial Services, Springer-Verlag, Berlin–Heidelberg 2009.
Giridhar S., Notestein D, Ramamurthy S., Wagle L., Od złożoności do orientacji na klienta, Executive report, IBM Global Business Services, 2011.
Harasim J., Wprowadzanie nowych produktów do oferty banku skierowanej do klientów indywidualnych, „Bank i Kredyt” 2004, nr 7.
http://www.k2.pl/inwestorzy/prezentacje/aktualnosci_1717.html.
Lacki T., Customer Experience in Retail Banking. Understanding the Drivers of Growth, Efma and Peppers & Rogers Group, 2010.
Łosiewicz-Dniestrzańska E., Nosowski A., Produkty i procesy - innowacyjność współczesnej bankowości, [w:] Banki na rynku finansowym - dziś i w przyszłości, M. Dębniewska (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Olsztyn 2010.
Pearson M., Innovation in Retail Banking. Growth of channel innovation, Efma and Infosys Limited, September 2012.
Raport: Kurs na zmiany. Doświadczenie klienta w relacji z bankami w Polsce, Deloitte Polska, maj 2012.
Serafiński B., Design thinking - myśl rozwiązaniami, „Thinktank Magazine” 2009, nr 2.
Zwicky J., Design thinking, „Efma Journal” 2012, nr 233.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2013.47.3.455
Date of publication: 2015-07-23 22:18:22
Date of submission: 2015-07-22 17:01:30
Statistics
Indicators
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2015 Adam Nosowski
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.