Wpływ globalizacji na zachowania konsumentów w województwie lubuskim w świetle badań
Streszczenie w języku polskim
Słowa kluczowe
Pełny tekst:
PDF (English)Bibliografia
Adamczyk W., Ekologia wyrobów. Jakość. Cykl życia. Projektowanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2004.
Bank Danych Lokalnych, Warszawa, 2014.
Berger S., Historia nauki o żywieniu, [in:] J. Gawęcki, L. Hryniewiecki, Żywienie człowieka. Podstawy nauki o żywieniu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2000.
Bourdieu P., Dystynkcja. Społeczna krytyka władzy sądzenia, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa, 2005.
Diagnoza społeczna województwa lubuskiego, Załącznik do strategii polityki społecznej województwa lubuskiego na lata 2014–2020, http://lubuskie.pl/uploads/Zalacznik%20do%20projektu%20Strategii.pdf [Date of access: 15.10.2014].
Figiel A., Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, PWE, Warszawa, 2004.
Gawęcki J., Człowiek i jego pokarm, [in:] J. Gawęcki, L. Hryniewiecki, Żywienie człowieka. Podstawy nauki o żywieniu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2000.
Giddens A., Socjologia, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2008.
Khan M.N., Rizvi S.R., Consumer Ethnocentrism: Relevance and Implications for Marketers, The Icfai Journal of Consumer Behaviour 2008, Vol. III, No. 1.
Macdonald D., Teoria kultury masowej, [in:] Cz. Milosz (ed.), Kultura masowa, Wydawnictwo Literackie, Kraków, 2002.
Mazurek-Łopacińska K., Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe, PWE, Warszawa, 2003.
Plichta J., Merchandising, [in:] J. Szumilak (ed.), Handel detaliczny, funkcjonowanie i kierunki rozwoju, Oficyna Ekonomiczna, Kraków, 2004.
Sharma S., Shimp T., Shin J., Consumer Ethnocentrism. Construction and Validation of the Scale, Journal of Marketing Research, 1987, [in:] A. Figiel, Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, PWE, Warszawa, 2004.
Sikora T., Znaczenie efektu kraju pochodzenia dla komunikacji w biznesie międzynarodowym, Zeszyty Naukowe KGŚ SGH, 2008, No. 23.
Sojkin B., Małecka M., Olejniczak T., Bakalarska M., Konsument wobec innowacji produktowych na rynku żywności, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań, 2009.
Woś J., Rochacka J., Kasperek-Hoppe M., Zachowania konsumentów-teoria i praktyka, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań, 2004.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2015.49.3.135
Data publikacji: 2015-08-12 10:29:43
Data złożenia artykułu: 2015-08-12 09:36:46
Statystyki
Wskaźniki
Odwołania zewnętrzne
- Brak odwołań zewnętrznych
Prawa autorskie (c) 2015 Mariola Michałowska, Wiesław Danielak

Powyższa praca jest udostępniana na lcencji Creative Commons Attribution 4.0 International License.