Assessing the Prospects for the E-Commerce Development in Poland on the Basis of a Behavior Analysis of Young Adults Segment
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
CBOS, Komunikat z badań. Korzystanie z Internetu (oprac. M. Feliksiak), Warszawa, 2012.
Eurostat, Youth in Europe, 2009.
Gracz L., Ostrowska I., Młodzi nabywcy na e-zakupach, Placet, Warszawa.
GUS (2012 a), Rocznik Demograficzny 2012, GUS, Warszawa, 2012.
GUS (2012 b), Społeczeństwo informacyjne w Polsce, Wyniki badań statystycznych z lat 2008–2012, Warszawa.
Jaciow M., Wolny R., Polski e-konsument. Typologia, zachowania, Helion, Gliwice, 2011.
Piotrowski M., Do sklepu ze smart fonem. Showrooming dotarł nad Wisłę, Gazeta.pl, 2013, http://www.pieniadze.gazeta.pl/Kupujemy/2029020,124630,144479458.html [Date of access: 23.08.2013].
Rzeczpospolita, Kupują sprytniej w sieci, „Rzeczpospolita” z dn. 29 kwietnia 2013, Dodatek: „E-biznes”.
DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2015.49.3.147
Date of publication: 2015-08-12 10:29:44
Date of submission: 2015-08-12 09:41:48
Statistics
Indicators
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2015 Izabela Ostrowska
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.