|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 8 (2023) |
Wojna kulturowa i nauka rozmowy. Polonista walczący, polonista budujący |
Résumé
|
Krzysztof Biedrzycki |
|
Vol. 8 (2023) |
Poeci i znawcy literatury. O edukacyjnych walorach dialogów Czesława Miłosza i Tomasa Venclovy oraz Tadeusza Różewicza i Karla Dedeciusa |
Résumé
|
Danuta Łazarska |
|
Vol. 7 (2022) |
Jak pomóc dziecku w nauce czytania? Propozycje rozwiązań dydaktycznych |
Résumé
|
Magdalena Marzec-Jóźwicka |
|
Vol. 6 (2021) |
Stereotypowe cechy „wzorcowego” Polaka i „wzorcowego” Ukraińca w kręgu wartości współczesnej młodzieży w Polsce |
Résumé
|
Olga Fyłypec |
|
Vol. 5 (2020) |
Особенности формирования социокультурных ценностей у детей старшего дошкольного возраста с синдромом Дауна |
Résumé
|
Irina Mikhnovetskaya |
|
Vol. 5 (2020) |
Взгляд на формирование системы ценностей личности в дошкольном возрасте сквозь призму аксиологического подхода – теоретический аспект проблемы |
Résumé
|
Vadym Kobylchenko |
|
Vol. 5 (2020) |
Kulturbedingte Symbolkraft von Farben am Beispiel von Gelb |
Résumé
|
Patrizio Maloggi |
|
Vol. 5 (2020) |
„Róbmy swoje!”, czyli ethos inteligencki w nowoczesnej parenezie Wojciecha Młynarskiego |
Résumé
|
Aneta Wysocka |
|
Vol. 5 (2020) |
Myślenie w systemie poznawczym i w świecie wartości. O powinnościach dydaktyki w dobie neuronauki |
Résumé
|
Aneta Grodecka |
|
1 - 9 de 9 éléments |
|