|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 9 (2024) |
Kreacje kobiecych bohaterek w „Nauczycielu” i „Przy niedzieli” Wacława Berenta |
Résumé
|
Iwona E. Rusek |
|
Vol. 9 (2024) |
How to Design an Online Course Creating a Strong Sense of Teacher Presence |
Résumé
PDF (English)
|
Yuliya Asotska-Wierzba |
|
Vol. 8 (2023) |
Homo faber w (glotto)dydaktyce polonistycznej. O twórczym wykorzystaniu wzoru i roli nauczyciela |
Résumé
|
Maria Wacławek |
|
Vol. 6 (2021) |
Możliwości terapeutyczne literatury dla dzieci i młodzieży w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych |
Résumé
|
Dorota Karkut |
|
Vol. 5 (2020) |
O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji |
Résumé
|
Małgorzata Karwatowska |
|
Vol. 4 (2019) |
Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna |
Résumé
|
Iwona Morawska |
|
Vol. 4 (2019) |
Literacy in Hungary – a Short Report Based on the Results of Literacy Projects |
Résumé
PDF (English)
|
Ildikó Szabó |
|
Vol. 3 (2018) |
Zmierzch zawodu nauczyciela czy niedookreśloność potrzeb społeczeństwa ponowoczesnego? |
Résumé
|
Jolanta Fiszbak |
|
Vol. 3 (2018) |
Forming Democratic Citizenship of a Teacher in the System of Higher Pedagogical Education |
Résumé
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
1 - 9 de 9 éléments |
|