|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 3 (2018) |
Słowa czytane, pisane, audiowizualne. Stan edukacji filmowej w szkole ponadgimnazjalnej |
Résumé
|
Elżbieta Kotarba |
|
Vol. 2 (2017) |
Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada |
Résumé
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
Vol. 8 (2023) |
O dydaktyce i pożytkach płynących z pewnej niebezpiecznej sprawności |
Résumé
|
Maria Kwiatkowska-Ratajczak |
|
Vol. 1 (2016) |
Edukacja logopedyczna – potrzeby i preferencje zawodowe słuchaczy studiów podyplomowych |
Résumé
|
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak |
|
Vol. 1 (2016) |
Edukacja logopedów w UMCS. Historia – teraźniejszość – przyszłość |
Résumé
|
Tomasz Woźniak |
|
Vol. 1 (2016) |
The Position of Speech and Language Therapy in the Transforming System of (Not Only) Special Needs Education and Intervention |
Résumé
PDF (English)
|
Kateřina Vitásková |
|
Vol. 8 (2023) |
Solidarność, wspólnota i etyka w kontekście humanistyki zaangażowanej (współczesne powieści historyczne dla młodego odbiorcy jako przykłady literatury sprawczej) |
Résumé
|
Dorota Michułka |
|
Vol. 1 (2016) |
The Role of Competency-Based Occupational Standards in Speech Pathology Education and Governance in Australia |
Résumé
PDF (English)
|
Lindy McAllister |
|
Vol. 6 (2021) |
Poezja po 1989 roku i jej konteksty w edukacji polonistycznej |
Résumé
|
Elżbieta Mazur |
|
26 - 34 de 34 éléments |
<< < 1 2 |