|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 4 (2019) |
Działania pozorne w ewaluacji w obszarze szkolnictwa wyższego |
Résumé
|
Sylwia Jaskuła |
|
Vol. 4 (2019) |
Ewaluacja użyteczna. „Standardy ewaluacji” jako narzędzie wsparcia realizowanych badań |
Résumé
|
Jakub Wróblewski |
|
Vol. 4 (2019) |
Ukryte programy ewaluacji edukacyjnej |
Résumé
|
Justyna Nowotniak |
|
Vol. 4 (2019) |
Poza granice parametryzacji |
Résumé
|
Leszek Korporowicz |
|
Vol. 4 (2019) |
Pomiędzy ewaluacją i akredytacją. Polska percepcja niemieckich doświadczeń w kontekście polityk publicznych |
Résumé
|
Krzysztof Szewior |
|
Vol. 4 (2019) |
O wybranych aspektach (nie)trafności „ewaluacji” reformowanego szkolnictwa wyższego |
Résumé
|
Maria Groenwald |
|
Vol. 4 (2019) |
O kształtowaniu umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej |
Résumé
|
Barbara Myrdzik |
|
Vol. 4 (2019) |
Ocenianie w szkole wyższej w świetle tekstów prawno-administracyjnych |
Résumé
|
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz |
|
Vol. 4 (2019) |
Ewaluacja jakościowa w konsensualnym kształceniu humanistycznym |
Résumé
|
Magdalena Stoch |
|
Vol. 4 (2019) |
Формирование самооценки студентов как условие профессионального становления логопеда |
Résumé
|
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna |
|
1 - 10 de 10 éléments |
|