|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 7 (2022) |
Egzystencjalne spojrzenie na „Opowiadania Muminków”. Filozoficzny komentarz do „Muminków. Droga do dojrzałości” Olgi Tokarczuk |
Résumé
|
Ewelina Zygan |
|
Vol. 7 (2022) |
Dydaktyczny dwugłos, czyli o związkach praktyki i teorii |
Résumé
|
Anita Gis |
|
Vol. 5 (2020) |
O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji |
Résumé
|
Małgorzata Karwatowska |
|
Vol. 4 (2019) |
Évolution et enjeux de l’enseignement supérieur à Madagascar |
Résumé
PDF
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Vol. 8 (2023) |
O dydaktyce i pożytkach płynących z pewnej niebezpiecznej sprawności |
Résumé
|
Maria Kwiatkowska-Ratajczak |
|
Vol. 3 (2018) |
Literatura jako „głos Innego” w przestrzeni edukacyjnej |
Résumé
|
Iwona Morawska |
|
Vol. 3 (2018) |
Słowa czytane, pisane, audiowizualne. Stan edukacji filmowej w szkole ponadgimnazjalnej |
Résumé
|
Elżbieta Kotarba |
|
Vol. 2 (2017) |
Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada |
Résumé
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
Vol. 8 (2023) |
Solidarność, wspólnota i etyka w kontekście humanistyki zaangażowanej (współczesne powieści historyczne dla młodego odbiorcy jako przykłady literatury sprawczej) |
Résumé
|
Dorota Michułka |
|
Vol. 1 (2016) |
Edukacja logopedyczna – potrzeby i preferencje zawodowe słuchaczy studiów podyplomowych |
Résumé
|
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak |
|
Vol. 1 (2016) |
Edukacja logopedów w UMCS. Historia – teraźniejszość – przyszłość |
Résumé
|
Tomasz Woźniak |
|
Vol. 1 (2016) |
The Position of Speech and Language Therapy in the Transforming System of (Not Only) Special Needs Education and Intervention |
Résumé
PDF (English)
|
Kateřina Vitásková |
|
Vol. 4 (2019) |
The Introduction of Reformation of Liberal Arts Education for Dental Students: A Case Example of Health Sciences University of Hokkaido |
Résumé
PDF (English)
|
Keiji Sato |
|
26 - 38 de 38 éléments |
<< < 1 2 |