|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 34, No 2 (2016) |
After the Apocalypse comes Utopia? Ivan Kmínek’s "Utopia, the Best Version" |
Résumé
PDF (English)
|
Kenneth Hanshew |
|
Vol. 34, No 2 (2016) |
Obraz państwa postapokaliptycznego w prozie Ziemowita Szczerka |
Résumé
|
Justyna Eliza Dąbrowska |
|
Vol. 34, No 2 (2016) |
Archeologiczne krajobrazy współczesności. Co z nas zostanie po apokalipsie? |
Résumé
|
Szymon Domagała |
|
Vol. 34, No 2 (2016) |
Samochody, które zjadły świat. Obrazy środków transportu w filmowych narracjach postapokaliptycznych |
Résumé
|
Andrzej Juszczyk |
|
Vol. 34, No 2 (2016) |
#BlackLivesDontMatter – postapokalipsa i polityka w teledysku Señorita Vince’a Staplesa |
Résumé
|
Lidia Kniaź |
|
Vol. 34, No 2 (2016) |
Postapokalipsa, baśń i groza w "Pikniku na skraju drogi" braci Strugackich |
Résumé
|
Karolina Wieliczko-Paluch |
|
Vol. 34, No 2 (2016) |
W ogrodzie popiołów. Symbolika wody życia i jałowej ziemi w "Drodze" Cormaca McCarthy’ego |
Résumé
|
Szymon Wnuk |
|
Vol. 34, No 2 (2016) |
Historia rozwoju konwencji postapokaliptycznej jako odbicie lęków kultury zachodniej |
Résumé
|
Paweł Franciszek Gąska |
|
1 - 8 de 8 éléments |
|