Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 43, No 4 (2024) Szkoły w kręgach jako forma wspierania rodzin uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w środowisku lokalnym – refleksje nauczycieli i terapeutów Streszczenie w języku polskim
Agnieszka Beata Żyta
 
Vol 42, No 2 (2023) Skale obserwacyjne do oceny rozwoju poznawczego dla osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (KAPP_SNIU), znacznym (KAPP_SNIZ) i głębokim (KAPP_SNIG) – charakterystyka narzędzia Streszczenie w języku polskim  PDF
Beata Papuda-Dolińska, Anna Błaszczak, Katarzyna Wiejak, Tomasz Knopik, Grażyna Krasowicz-Kupis, Magdalena Łuniewska-Etenkowska, Piotr Zieliński
 
Vol 44, No 1 (2025) W jaki sposób można wspierać osoby z niepełnosprawnością intelektualną w angażowaniu się w naukę obywatelską? Streszczenie w języku polskim
Jessica Carr, Jane Seale
 
Vol 43, No 3 (2024) „(Nie)znane rodzicielstwo” – o procesie stawania się rodzicem dziecka z niepełnosprawnością intelektualną Streszczenie w języku polskim
Gabriela Zuzanna Dobińska, Katarzyna Miśkiewicz
 
Vol 37, No 4 (2018) Niepełnosprawni = nieaktywni? Przyczynek do dyskusji nad aktywnością obywatelską młodych dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną Streszczenie w języku polskim  PDF
Celina Dorota Kamecka-Antczak
 
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska Efektywność realizacji treningu kompetencji obywatelskich wśród pełnoletnich uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim Streszczenie w języku polskim  PDF
Klaudia Anna Wos, Celina Kamecka-Antczak, Mateusz Szafrański
 
Vol 40, No 3 (2021) Graphomotor Skills of Students with Mild Intellectual Disability Streszczenie w języku polskim
Magdalena Wójcik
 
Vol 41, No 1 (2022) Percepcja wzrokowa uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną Streszczenie w języku polskim  PDF
Monika Karolina Węglarz-Masłowska
 
Vol 36, No 2 (2017) Wdrożenie polskiego modelu Warsztatów Terapii Zajęciowej w ośrodkach w Albanii Streszczenie w języku polskim  PDF
Agnieszka Maria Pawlak-Kindler
 
Vol 40, No 4 (2021) Funkcjonowanie psychomotoryczne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w młodszym wieku szkolnym w opinii rodziców i nauczycieli Streszczenie w języku polskim  PDF
Magdalena Wójcik
 
1 - 10 z 10 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.