|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 43, No 4 (2024) |
Szkoły w kręgach jako forma wspierania rodzin uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w środowisku lokalnym – refleksje nauczycieli i terapeutów |
Streszczenie w języku polskim
|
Agnieszka Beata Żyta |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Skale obserwacyjne do oceny rozwoju poznawczego dla osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (KAPP_SNIU), znacznym (KAPP_SNIZ) i głębokim (KAPP_SNIG) – charakterystyka narzędzia |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Beata Papuda-Dolińska, Anna Błaszczak, Katarzyna Wiejak, Tomasz Knopik, Grażyna Krasowicz-Kupis, Magdalena Łuniewska-Etenkowska, Piotr Zieliński |
|
Vol 44, No 1 (2025) |
W jaki sposób można wspierać osoby z niepełnosprawnością intelektualną w angażowaniu się w naukę obywatelską? |
Streszczenie w języku polskim
|
Jessica Carr, Jane Seale |
|
Vol 43, No 3 (2024) |
„(Nie)znane rodzicielstwo” – o procesie stawania się rodzicem dziecka z niepełnosprawnością intelektualną |
Streszczenie w języku polskim
|
Gabriela Zuzanna Dobińska, Katarzyna Miśkiewicz |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Niepełnosprawni = nieaktywni? Przyczynek do dyskusji nad aktywnością obywatelską młodych dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Celina Dorota Kamecka-Antczak |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Efektywność realizacji treningu kompetencji obywatelskich wśród pełnoletnich uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Klaudia Anna Wos, Celina Kamecka-Antczak, Mateusz Szafrański |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Graphomotor Skills of Students with Mild Intellectual Disability |
Streszczenie w języku polskim
|
Magdalena Wójcik |
|
Vol 41, No 1 (2022) |
Percepcja wzrokowa uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Monika Karolina Węglarz-Masłowska |
|
Vol 36, No 2 (2017) |
Wdrożenie polskiego modelu Warsztatów Terapii Zajęciowej w ośrodkach w Albanii |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Maria Pawlak-Kindler |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Funkcjonowanie psychomotoryczne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w młodszym wieku szkolnym w opinii rodziców i nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Magdalena Wójcik |
|
1 - 10 z 10 elementów |
|