
„Lubelski Rocznik Pedagogiczny” ukazuje się od roku 1963. Pierwszym redaktorem naczelnym „Rocznika” był wybitny dydaktyk prof. Konstanty Lech. Początkowo pismo ukazywało się dzięki wsparciu Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie i Komisji Współpracy z UMCS. Wydawcą pisma było Wydawnictwo Lubelskie. Od 15. tomu (1993), Lubelski Rocznik Pedagogiczny wydawany jest przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej i Instytut Pedagogiki. Czasopismo jest indeksowane w: CEJSH, ERIH PLUS, CEEOL, DOAJ (Directory of Open Access Journals), ICI Journals Master List (ICV 2022 = 98.40). Corocznie publikowane są 4 tomy, poświęcone opracowaniom prezentującym badania z zakresu pedagogiki oraz przedsięwzięć interdyscyplinarnych. Ma na celu promowanie naukowej wymiany poglądów, podejść badawczych oraz wyników badań w obszarze współczesnych problemów pedagogicznych, w tym edukacji oraz jej wielopłaszczyznowych funkcji i uwarunkowań. Czasopismo publikuje oryginalne artykuły badawcze oraz artykuły przeglądowe, z preferencją opracowań eksponujących nowatorskie podejścia badawcze.
Sugerowane cytowanie (APA 7)
Barczykowska, A., Pawełek, K. (2021). Pokolenia wobec pandemii COVID-19. Lubelski Rocznik Pedagogiczny, 4(40), 25-42. http://dx.doi.org/10.17951/lrp.2021.40.4.25-42
e-ISSN: 2449-8327
Współczynnik odrzuceń nadsyłanych artykułów: ok. 33%
Vol 44, No 1 (2025)
Spis treści
Artykuły
Monika Żak-Skalimowska
|
7-26
|
Janusz A. Majcherek
|
27-41
|
Małgorzata Kabat, Ewa Johnsson
|
43-64
|
Ewelina Sitko, Martyna Płudowska, Barbara Cichy-Jasiocha, Rafał Bartczuk, Andrzej Edward Sękowski
|
65-85
|
Małgorzata Gulip, Katarzyna Klimkowska
|
87-104
|
Barbara Ostafińska-Molik, Anna Gaweł
|
105-122
|
Kazumi Tomoi
|
123-140
|
Urszula Lewartowicz, Dawid Reja
|
141-151
|
Jessica Carr, Jane Seale
|
153-170
|
Irena Ramik-Mażewska
|
171-183
|
Katarzyna Korona
|
185-199
|
Anna Karolczak
|
201-217
|