|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Korzyści z jogi i medytacji w wieku rozwojowym praktykowanej w szkole, aby zrelaksować ciało i umysł |
Streszczenie w języku polskim
|
Manuela Valentini, Eleonora Raschi |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Teatr w szkole: efektywna i przyjemna nauka |
Streszczenie w języku polskim
|
Manuela Valentini, Clara Magazzino |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Szkoła jako miejsce dzieciństwa. Z doświadczeń uczniów klasy III szkoły podstawowej |
Streszczenie w języku polskim
|
Barbara Lulek |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Nauczyciel w obliczu krzywdy dziecka |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Grabowiec |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Szkoła jako wspólnota twórczego myślenia i działania – realność czy utopia? |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Kochanowska |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Wartości w pracy nauczyciela montessoriańskiego i tradycyjnego. Badania porównawcze |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Karolina Anna Zoszak-Łoskot |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Immersja językowa w edukacji wielosystemowej w Andorze |
Streszczenie w języku polskim
|
Anna Marta Żukowska |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Kształtowanie kultury zarządzania kierownika placówki oświatowej: technologie dialogowe oraz wzorce moralne |
Streszczenie w języku polskim
|
Oksana Tovkanets |
|
Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
Wartości edukacyjne: potoczne poglądy i perspektywy dla współczesnej szkoły |
Streszczenie w języku polskim
|
Liliya Morska |
|
Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
Orientacja przyszłych nauczycieli oparta na wartościach humanistycznych i zawodowych |
Streszczenie w języku polskim
|
Leonid Orshanskyі |
|
Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
Neuropedagogika i edukacja alternatywna w oświacie XXI wieku |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Chojak |
|
Vol 32 (2013) |
Stan zdrowia młodzieży szkolnej jako wyzwanie dla nauczycieli w ramach „dobrej zdrowej szkoły ” w Niemczech |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Maria A. Marchwacka |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Szkoła immersyjna medialnie – szanse i zagrożenia |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Janusz Miąso |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Aksjologiczne aspekty wychowania |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Zofia Remiszewska |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Rola pedagoga szkolnego w opiniach studentów pedagogiki |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Wiesława Walc |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Polska „szkoła twórcza” Henryka Rowida: implikacje dla rozwoju zawodowego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marian Piekarski |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Interwencja kryzysowa w pracy pedagoga szkolnego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Magdalena Barabas |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Szkoła i nauczyciel wobec współczesnych wyzwań promocji zdrowia dzieci i młodzieży |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Gaweł |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w szkole ogólnodostępnej w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marta Uberman, Aleksandra Mach |
|
Vol 34, No 2 (2015) |
Rola nauk pedagogicznych w reformowaniu rzeczywistości i ulepszaniu ludzkiego życia (Na przykładzie funkcjonowania szkolnictwa wyższego) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Andrzej Olubiński |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Kompetencje diagnostyczne nauczyciela w kontekście pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Lilianna Klimek |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Lubelska szkoła pedagogiki specjalnej - tradycja i wyzwania współczesności (Jubileusz 50-lecia) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Zofia Palak, Małgorzata Brodacka, Dorota Chimicz |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Funkcjonowanie szkół specjalnych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i wieloraką w czasie pandemii wirusa Covid-19 w Polsce |
Streszczenie w języku polskim
|
Anna Zamkowska |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Współpraca miejskich i wiejskich szkół ogólnodostępnych z placówkami specjalnymi |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Zenon Stanisław Gajdzica, Magdalena Bełza-Gajdzica |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Dzieci osób pozbawionych wolności w szkole – potrzeby, zagrożenia i możliwości wsparcia |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Sonia Dzierzyńska-Breś |
|
1 - 25 z 36 elementów |
1 2 > >> |