Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 42, No 3 (2023) Przygotowanie absolwentów studiów filologicznych do nauczania specjalistycznych odmian języka angielskiego na poziomie akademi Streszczenie w języku polskim
Patrycja Małgorzata Linkiewicz
 
Vol 42, No 4 (2023) Sprawstwo nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w pracy z podręcznikiem szkolnym Streszczenie w języku polskim  PDF
Marzenna Nowicka
 
Vol 43, No 1 (2024) Ocena funkcjonalna w doświadczeniach nauczycieli w projekcie Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą. Doniesienie z badań Streszczenie w języku polskim
Beata Teresa Jachimczak, Dorota Podgórska-Jachnik
 
Vol 42, No 3 (2023) Resilience nauczycieli w Polsce – rola czynników socjodemograficznych i zawodowych Streszczenie w języku polskim
Magdalena Anna Boczkowska
 
Vol 41, No 1 (2022) W poszukiwaniu nauczycielskiego oporu – na podstawie narracji nauczycieli Streszczenie w języku polskim  PDF
Małgorzata Marta Zalewska-Bujak
 
Vol 35, No 3 (2016) Kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w szkole ogólnodostępnej w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością Streszczenie w języku polskim  PDF
Marta Uberman, Aleksandra Mach
 
Vol 35, No 3 (2016) Edukacja zdrowotna w kształceniu językowym w świetle analizy podstawy programowej i podręczników do nauki języków obcych Streszczenie w języku polskim  PDF
Agnieszka Buczak
 
Vol 36, No 3 (2017) Tak dalecy czy/i tak bliscy? Obraz Czechów w percepcji polskich nauczycieli Streszczenie w języku polskim  PDF
Anna Szafrańska
 
Vol 37, No 1 (2018) Rola szkoły w procesie konstruowania przez dziecko roli czwartoklasisty Streszczenie w języku polskim  PDF
Renata Michalak
 
Vol 37, No 1 (2018) Koncepcje edukacji przyrodniczej w klasach I–III studentów – przyszłych nauczycieli Streszczenie w języku polskim  PDF
Małgorzata Głoskowska-Sołdatow
 
Vol 37, No 2 (2018) Przygotowanie nauczycieli szkoły podstawowej na poziomie uniwersyteckim: aspekt teoretyczno-praktyczny Streszczenie w języku polskim
Nataliya Machynska
 
Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra Orientacja przyszłych nauczycieli oparta na wartościach humanistycznych i zawodowych Streszczenie w języku polskim
Leonid Orshanskyі
 
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec Style poczucia humoru nauczycieli według modelu Roda Martina. Badania pilotażowe Streszczenie w języku polskim  PDF
Urszula Olejnik
 
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec Postawy zawodowe nauczycieli a ich motywacja osiągnięć Streszczenie w języku polskim  PDF
Anna Monika Kopacz
 
Vol 35, No 1 (2016) Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole – między rutyną a refleksyjną praktyką Streszczenie w języku polskim  PDF
Barbara Skałbania, Teresa Lewandowska-Kidoń
 
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak Współpraca nauczycieli z rodzicami – systemowe propozycje rozwiązań Streszczenie w języku polskim  PDF
Anna Gulczyńska
 
Vol 40, No 1 (2021) Wywiadówka jako przestrzeń procedur i rytuałów. O oficjalności i obligatoryjności Streszczenie w języku polskim  PDF
Barbara Lulek
 
Vol 40, No 1 (2021) Indywidualne teorie pedagogiczne nauczycieli na temat szkoły, jako miejsca rozwijania kreatywności oraz samodzielności myślenia i działania uczniów (raport z badań) Streszczenie w języku polskim  PDF
Bożena Dusza
 
Vol 40, No 4 (2021) Oddalenie od przeszłości – tęsknota za „rdzenną krainą”: namysł nad subiektywnymi doświadczeniami przełomu 1989 wśród wschodnioniemieckich nauczycieli Streszczenie w języku polskim
Dobrochna Anna Hildebrandt-Wypych
 
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec Kompetencje medialne nauczycieli w dobie nowych technologii. Kilka refleksji socjologa i kulturoznawcy Streszczenie w języku polskim  PDF
Małgorzata Gruchoła
 
1 - 20 z 20 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.