|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 43, No 3 (2024) |
Porównanie kompetencji zawodowych osób przygotowujących się do wykonywania zawodu nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej w ramach różnych form studiów |
Streszczenie w języku polskim
|
Barbara Surma, Irmina Rostek, Estera Twardowska-Staszek |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Praca w przedszkolu w postrzeganiu nauczycielek edukacji przedszkolnej – motywy wyboru zawodu, codzienne doświadczenia, potrzeby |
Streszczenie w języku polskim
|
Magdalena Bartoszewicz |
|
Vol 43, No 4 (2024) |
Postawy twórcze nauczycieli szkół ponadpodstawowych a ich kompetencje zawodowe dotyczące kształcenia uczniów z niepełnosprawnościami i bez niepełnosprawności |
Streszczenie w języku polskim
|
Piotr Alfred Gindrich |
|
Vol 44, No 1 (2025) |
Krytyczne myślenie jako obszar rozwoju i samodzielnego działania w szkolnym zespole |
Streszczenie w języku polskim
|
Małgorzata Kabat, Ewa Johnsson |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Przygotowanie absolwentów studiów filologicznych do nauczania specjalistycznych odmian języka angielskiego na poziomie akademi |
Streszczenie w języku polskim
|
Patrycja Małgorzata Linkiewicz |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Typologia nauczyciela(ek) edukacji wczesnoszkolnej – doniesienie z badań |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Magdalena Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 43, No 3 (2024) |
Uczenie się nauczycieli w miejscu pracy – o (nie)rozpoznanych polach badawczych pedeutologii |
Streszczenie w języku polskim
|
Hanna Kędzierska |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Nauczyciel wczesnej edukacji w obliczu problematyki tanatologicznej |
Streszczenie w języku polskim
|
Anna Szkolak-Stępień |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Rodzice i nauczyciele w procesie oceny funkcjonalnej - na przykładzie oceny umiejętności adaptacyjnych dzieci i młodzieży z uszkodzeniem słuchu |
Streszczenie w języku polskim
|
Katarzyna Ita Bieńkowska, Ewa Zyśk |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Motywy wyboru zawodu a zadowolenie z pracy nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Nowosad |
|
Vol 42, No 4 (2023) |
Uczenie się we współpracy ze studentami – użyteczność wybranych afordancji podczas procesu dzielenia się wiedzą |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Zuzanna Zbróg |
|
Vol 32 (2013) |
WYŻSZE SZKOŁY NAUCZYCIELSKIE JAKO FORMA KSZTAŁCENIA nauczycieli WYCHOWANIA PLASTYCZNEGO NA POTRZEBY SZKÓŁ PODSTAWOWYCH |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Marta Żukowska |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Neurotyzm i inteligencja emocjonalna polskich nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
|
Marta Izabela Sterlus, Ryszarda Ewa Bernacka |
|
Vol 42, No 4 (2023) |
Formy edukacji a nauczycielski Empowerment |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Kabat |
|
Vol 36, No 2 (2017) |
Refleksyjność w pracy dydaktycznej z uczniem z niepełnosprawnością wzroku – wybrane aspekty teoretyczne |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Kornelia Czerwińska |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Wzorzec osobowy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej – perspektywa nauczyciela |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Magdalena Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Stres, dobrostan i zdrowie psychiczne polskich nauczycieli podczas kryzysowej edukacji zdalnej – przegląd danych wmpirycznych |
Streszczenie w języku polskim
|
Jacek Pyżalski, Wiesław Poleszak |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Zachowania agresywne uczniów wobec nauczycieli katechezy |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Magdalena Barabas |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach jako sposób wzmacniania profesjonalizmu nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
|
Katarzyna Justyna Klimkowska |
|
Vol 40, No 2 (2021) |
Nauczyciel edukacji medialnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Julia Nowicka |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Indywidualne teorie pedagogiczne nauczycieli na temat szkoły, jako miejsca rozwijania kreatywności oraz samodzielności myślenia i działania uczniów (raport z badań) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bożena Dusza |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
„Marzyłam, aby zostać nauczycielką”. O motywach wyboru zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej – doniesienie z badań |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Magdalena Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Stałość przeświadczeń nauczycieli o wypełnianiu roli zawodowej w zmieniającej się szkole w świetle badań empirycznych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agata Popławska |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Diagnosis of preferences and special talents in the child's – opinions of surveyed teachers |
Streszczenie w języku polskim
|
Mirosław Kisiel |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Rozwijanie kompetencji kluczowych w świetle teorii uczenia się – perspektywa nauczyciela i ucznia edukacji wczesnoszkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Skałbania |
|
1 - 25 z 54 elementów |
1 2 3 > >> |