|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Edukacja przedszkolna w Polsce. Krótko o kamieniach milowych w dziejach przedszkoli, szerzej o działaniach sprzyjających wychowaniu przedszkolaków na mądrych obywateli współczesnego świata |
Streszczenie w języku polskim
|
Barbara Borowska, Edyta Gruszczyk-Kolczyńska |
|
Vol 39, No 1 (2020): Z dziejów edukacji i wychowania (II połowa XIX wieku i wiek XX), redakcja naukowa Barbara Kalinowska-Witek |
Troska o zdrowie i prawidłowy rozwój fizyczny dzieci na łamach czasopisma „Życie Dziecka” z lat 1932-1937 |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Kalinowska-Witek |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Spotkania dziecka ze sztuką – wychowanie przez książkę obrazkową |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna S. Ludwiczak |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Dzieci osób pozbawionych wolności w szkole – potrzeby, zagrożenia i możliwości wsparcia |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Sonia Dzierzyńska-Breś |
|
Vol 41, No 3 (2022) |
Zdalne nauczanie jako trudne doświadczenie życiowe dzieci, rodziców i nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bożena Matyjas |
|
Vol 39, No 1 (2020): Z dziejów edukacji i wychowania (II połowa XIX wieku i wiek XX), redakcja naukowa Barbara Kalinowska-Witek |
Opieka nad dziecmi w Polsce i jej recepcja na Ukrainie: historiografia problemu |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marija Czepil, Oresta Karpenko |
|
Vol 39, No 1 (2020): Z dziejów edukacji i wychowania (II połowa XIX wieku i wiek XX), redakcja naukowa Barbara Kalinowska-Witek |
Początki praktyki opiekuńczo-wychowawczej i kształtowania się publiczno-prawnego systemu opieki nad dzieckiem w Piotrkowie Trybunalskim do 1918 roku |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Magdalena Szymczyk |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Zarządzanie lękiem w czasie pandemii COVID-19: wpływ aktywności fizycznej w dzieciństwie |
Streszczenie w języku polskim
|
Manuela Valentini, Gloria Giardina |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Możliwości uczestnictwa w kulturze dzieci i młodzieży w projektach edukacji kulturowej programu Bardzo Młoda Kultura – między podmiotowością a podporządkowaniem |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Sylwia Słowińska |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Test Rozwoju Językowego (TRJ) jako psychometryczne narzędzie diagnozy zaburzeń rozwoju językowego u dzieci polskojęzycznych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Magdalena Smoczyńska |
|
Vol 35, No 4 (2016) |
W trosce o młodzież. Stanisław Podoleński SJ, pedagog (nie)znany |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Beata Topij-Stempińska |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Ryzyko dysleksji a strategie radzenia sobie w sytuacjach trudnych społecznie przez dzieci w młodszym wieku szkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marzena Agnieszka Kowaluk-Romanek |
|
Vol 34, No 2 (2015) |
Zainteresowania czytelnicze dzieci w wieku wczesnoszkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Krzysztof Kruszko |
|
Vol 36, No 2 (2017) |
Wybrane wskaźniki statusu socjoekonomicznego rodziców dzieci z mukowiscydozą |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Renata Agnieszka Zubrzycka |
|
Vol 39, No 1 (2020): Z dziejów edukacji i wychowania (II połowa XIX wieku i wiek XX), redakcja naukowa Barbara Kalinowska-Witek |
Wpływ uwarunkowań społecznych, ekonomicznych i zdrowotnych na wychowanie uczniów w okresie II Rzeczypospolitej na przykładzie Piotrkowa Trybunalskiego i powiatu piotrkowskiego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Andrzej Felchner |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Aktywność fizyczna i rozwój motoryczny dzieci z autyzmem wyzwaniem dla teorii i praktyki edukacyjnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Urszula Olejnik |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Ukraińska rodzina jako główny ośrodek wychowania dzieci (aspekt historyczno-pedagogiczny) |
Streszczenie w języku polskim
|
Marija Czepil |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Kształtowanie duchowej osobowości dzieci przedszkolnych przez pryzmat pedagogiki ukraińskiej |
Streszczenie w języku polskim
|
Oresta Karpenko |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Wartościowanie wybranych rozwiązań ilustratorskich w książkach dla dzieci przez studentów wczesnej edukacji |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Centner-Guz |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Pandemia w książkach dla dzieci: w stronę hipernowoczesnego społeczeństwa? Przypadek włoski |
Streszczenie w języku polskim
|
Andrea Dessardo |
|
Vol 40, No 2 (2021) |
Rodzice i szkoła w edukacji dzieci z rodzin zastępczych – podział odpowiedzialności z perspektywy rodziców. Raport z badań |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Urszula Bartnikowska, Katarzyna Ćwirynkało |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Wychowanie estetyczne dzieci w starszym wieku przedszkolnym |
Streszczenie w języku polskim
|
Iryna Palasevych |
|
Vol 42, No 1 (2023) |
Arbitralność kulturowa szkoły a zachowania tożsamościowe dzieci-uczniów |
Streszczenie w języku polskim
|
Kinga Konieczny-Pizoń |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Mobilna szkoła w procesie wychowania i kształcenia dzieci z układu ryzyka |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Kinga Konieczny-Pizoń |
|
Vol 41, No 1 (2022) |
Praca z dziećmi zagrożonymi wykluczeniem i demoralizacją w perspektywie symbolicznego interakcjonizmu |
Streszczenie w języku polskim
|
Maciej Witold Bernasiewicz |
|
1 - 25 z 29 elementów |
1 2 > >> |