Explorer l'index des titres


 
Revue Numéro Titre
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova Vol. 7 (2022) Morpho-syntaktische Verfahren zur Bildung des Farblexikons im Deutschen. Eine datenbasierte Untersuchung zu ausgewählten Grundfarbwörtern und Farbnuancierungen Résumé   PDF (Deutsch)
Nicolò Calpestrati
 
New Horizons in English Studies No 7 (2022) Mothers and Daughters: An Exploratory Look into Dora Greenwell’s Revisions of Persephone Résumé   PDF (English)
Dorota Osińska
 
Prima Educatione Vol. 6 (2022) Mothers’ Perceptions of the Role of the COVID-19 Pandemic for Minority Language Maintenance in Their Bilingual Children (Speaking English and Polish) Living in the United Kingdom Résumé   PDF (English)
Natalia Banasik-Jemielniak, Aleksandra Lazar, Aleksandra Siemieniuk, Julia Kondratowicz, Olga Szczepankowska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova Vol. 8 (2023) Motyw samotności we współczesnej literaturze dziecięco-młodzieżowej poświęconej migracjom zarobkowym Résumé   PDF (Język Polski)
Justyna Zając
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova Vol. 8 (2023) Motyw starości w prozie Sylwii Chutnik Résumé   PDF (Język Polski)
Dariusz Piechota
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 33, No 1 (2020): Praca socjalna – różnorodność kontekstów, red. Anna Kanios, Patrycja Zielińska Motywacja do pomagania oraz cechy osobowości studentów przygotowujących się do pracy z seniorami – badania polsko-niemieckie Résumé   PDF (Język Polski)
Anna Kanios, Anna Bocheńska-Brandt
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 29, No 3 (2016) Motywacja do uczenia się a lęk przed matematyką w klasach starszych szkoły podstawowej Résumé   PDF (Język Polski)
Urszula Oszwa, Gabriela Chmiel
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42, No 2 (2023) Motywacja i zaspokojenie potrzeb w pracy a work-life balance i poczucie satysfakcji z życia pracowników polskich korporacji w okresie przed pandemią Covid-19 Résumé   PDF (Język Polski)
Joanna Skrok, Anna Strońska-Szymanek, Marcin Kolemba, Janusz Surzykiewicz
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 26, No 1-2 (2013) Motywacja osiągnięć edukacyjno-zawodowych słuchaczy podyplomowych studiów menedżerskich Résumé   PDF (Język Polski)
Andrzej Różański
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 35, No 3 (2022): Kompetencje osobowe wobec szans i zagrożeń współczesnego świata, red. Anna Tychmanowicz Motywacja osiągnięć, kluczowe autoewaluacje i kompetencje społeczne młodocianych przestępców Résumé   PDF (Język Polski)
Piotr Witkowski
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 33 (2014) Motywowanie skazanych z problemem alkoholowym do samowychowania w warunkach wolności dozorowanej Résumé   PDF (Język Polski)
Andrzej Węgliński
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 29, No 1 (2016) Motywy wyboru pracy wolontariusza streetworkingu Résumé   PDF (Język Polski)
Katarzyna Tarka-Rymarz
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42, No 2 (2023) Motywy wyboru zawodu a zadowolenie z pracy nauczycieli Résumé   PDF (Język Polski)
Katarzyna Nowosad
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio G (Ius) Vol. 70, No 1 (2023) Mowa nienawiści a dobra osobiste – wybrane aspekty ochrony cywilnoprawnej Résumé   PDF (Język Polski)
Tomasz Bojanowski
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 32, No 3 (2019): Wybrane problemy pedagogiki bezpieczeństwa, red. Ryszard Bera Mowa nienawiści źródłem przemocy i agresji Résumé   PDF (Język Polski)
Ryszard Bera
 
Kultura i Wartości No 12 (2014): W kręgu filozofii niemieckiej Mowa przeciwko przepraszaniu Résumé   PDF (English)
Oliver Hallich
 
Etnolingwistyka. Problemy Języka i Kultury Vol. 31 (2019) Mowa z okazji jubileuszu Profesora Jana Adamowskiego Détails   PDF (Język Polski)
Jerzy Bartmiński
 
Artes Humanae Vol. 1 (2016): Problemy i perspektywy badawcze humanistyki Możliwe drogi rozwoju „rzadkich” filologii. Przeszłość, teraźniejszość i wizja najbliższych lat Résumé   PDF (Język Polski)
László Kálmán Nagy
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio G (Ius) Vol. 69, No 2 (2022) Możliwość zastosowania instytucji skargi pauliańskiej w celu ochrony należności o charakterze danin publicznoprawnych Résumé   PDF (Język Polski)
Karolina Świeca
 
Ars Iuridica Vol. 22, No 41 (2019) Możliwość zrzeczenia się prawa do wniesienia odwołania w Kodeksie postępowania administracyjnego w świetle Konstytucji RP Résumé   PDF (Język Polski)
Michał Passon
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 29, No 1 (2016) Możliwości kształtowania kompetencji zawodowych asystentów rodzin w procesie szkolenia Résumé   PDF (Język Polski)
Marta Czechowska-Bieluga
 
Konteksty Społeczne Vol. 5, No 1 (2017): Starość – jej ciemność, jej światłość… Możliwości, ograniczenia i wyzwania rozwoju osób w podeszłym wieku: perspektywa filozofii i pedagogiki personalistycznej Résumé   PDF (Język Polski)
Katarzyna Uzar-Szcześniak
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio B – Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia Vol. 74 (2019) Możliwości powstania nowych uzdrowisk na obszarach wiejskich. Kontekst krajowy i regionalny Résumé   PDF (Język Polski)
Sebastian Bernat, Marian Harasimiuk
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio B – Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia Vol. 71, No 2 (2016) Możliwości rozwoju turystyki uzdrowiskowej w województwie lubelskim Résumé   PDF (Język Polski)
Tadeusz Zienkiewicz, Katarzyna Gruszczyńska, Ewa Zienkiewicz
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova Vol. 6 (2021) Możliwości terapeutyczne literatury dla dzieci i młodzieży w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Résumé   PDF (Język Polski)
Dorota Karkut
 
4326 - 4350 de 10280 éléments << < 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 > >>