|
Revue | Numéro |
Titre |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio B – Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia | Vol. 76 (2021) |
Postawy i oczekiwania interesariuszy wobec zamiarów zrównoważenia turystyki w Krakowie po pandemii COVID-19 |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Zygmunt Kruczek, Adam Szromek, Bartłomiej Walas, Leszek Mazanek |
|
Res Historica | No 43 (2017) |
Postawy mieszkańców województwa lubelskiego wobec rzeczywistości społeczno-politycznej lat 1944/1945-1956 |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Jacek Wołoszyn |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 28, No 1 (2015) |
Postawy młodzieży wobec osób niepełnosprawnych ruchowo |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Katarzyna Nowak |
|
Res Historica | No 35 (2013) |
Postawy religijno-patriotyczne mieszkańców Świdnika w latach osiemdziesiątych XX wieku |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Janusz Stefaniak |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 37, No 4 (2018) |
Postawy rodziców a otwartość w zachowaniach uczniów |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba |
|
Konteksty Społeczne | Vol. 7, No 1 (2019) |
Postawy rolników Sandomierszczyzny wobec wybranych aspektów zmian ustrojowych w Polsce |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Urszula Bąk |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 36, No 1 (2017) |
Postawy uczniów klasy III szkoły podstawowej wobec rówieśników z niepełnosprawnością ruchową i słuchową |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Urszula Oszwa, Maria Fedaczyńska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 30, No 2 (2017) |
Postawy wobec pracy pedagogów a ich nadzieja na sukces |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Joanna Wierzejska |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
Postawy wobec trudności w uczeniu się i zespołu ADHD uczniów szkół zawodowych o zróżnicowanej pozycji socjometrycznej |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Monika Mirosława Wypych |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Postawy zawodowe nauczycieli a ich motywacja osiągnięć |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Anna Monika Kopacz |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 31, No 2 (2018): Problemy edukacji zdrowotnej. Historia i współczesność, red. Anna Wiatrowska |
Postawy żywieniowe a radzenie sobie ze stresem studentów kierunków nauczycielskich |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Buczak |
|
Mediatization Studies | Vol. 4 (2020) |
Post-Convergent Mediatization: Toward a Media Typology Beyond Web 2.0 |
Résumé
PDF (English)
|
Rubén Ramírez |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 58, No 1 (2024) |
Post-COVID-19 Electric Vehicle Market in Poland: Economic-Based Determinants |
Résumé
PDF (English)
|
Marcin Daniel |
|
Prima Educatione | Vol. 7 (2023) |
Post-COVID-19 Rooms of Our Own: Lessons Learned from Virtual Professional Development Projects Designed for Early Childhood Educators in Ontario |
Résumé
PDF (English)
|
Barbara Pytka, Terry Kelly |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 25, No 3 (2016): Numer specjalny: Od prawa przeszłego do współczesnego. Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Wojciechowi Witkowskiemu |
Postępowania o uchylenie immunitetu urzędnikom administracji powiatowej i miejskiej departamentu poznańskiego w Księstwie Warszawskim |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Marek Krzymkowski |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 29, No 1 (2020) |
Postępowanie dowodowe w procesie cywilnym w świetle nowelizacji Kodeksu postępowania cywilnego z dnia 4 lipca 2019 r. |
Résumé
PDF (English)
PDF (Język Polski)
|
Karolina Badurowicz |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 30, No 5 (2021) |
Postępowanie w przedmiocie wytknięcia właściwemu sądowi oczywistej obrazy przepisów. Glosa do postanowienia Sądu Najwyższego z dnia 28 sierpnia 2019 r. (II KO 56/19, OSNKW 2019, nr 10, poz. 58) |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Jacek Kosonoga |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 33, No 1 (2024) |
Postępowanie zabezpieczające wobec osoby stosującej przemoc w rodzinie |
Résumé
PDF (English)
|
Joanna Bodio |
|
Kultura i Wartości | No 22 (2017) |
Posthumanizm, czyli jak myśleć z psami, grzybami i innymi stworzeniami? |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Dąbrowska |
|
Kultura i Wartości | No 11 (2014) |
Posthumanizm: między metafizyką a etyką |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Hoły-Łuczaj |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio K – Politologia | Vol. 28, No 2 (2021) |
Postmodern Consciousness |
Résumé
PDF (English)
|
Asad Shukhrat-Zade |
|
New Horizons in English Studies | No 7 (2022) |
Postmodernist Fictions of Girlhood: "Child-Drag” in The Stain and Blood and Guts in High School |
Résumé
PDF (English)
|
Oliver J Hancock |
|
Konteksty Społeczne | Vol. 3, No 1 (2015): Wokół religii i moralności. Współczesne nurty badawcze w socjologii religii |
Postmodernizm a religia |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Urszula Bąk |
|
Prima Educatione | Vol. 6 (2022) |
Postpandemiczne refleksje na temat przygotowania studentów pedagogiki do pracy z dziećmi w wieku szkolnym i wczesnoszkolnym |
Résumé
PDF (English)
|
Justyna Siemionow |
|
Res Historica | No 49 (2020) |
Postrzeganie ciała w średniowieczu w świetle kronik polskich |
Résumé
PDF (English)
|
Edyta Pluta-Saladra |
|
5801 - 5825 de 10359 éléments |
<< < 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 > >> |