|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 43, No 1 (2024) |
Zadowolenie rodziców dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ze specjalistycznego wsparcia dziecka i rodziny |
Streszczenie w języku polskim
|
Anna Monika Gagat-Matuła, Tomasz Gosztyła, Aneta Lew-Koralewicz, Izabela Marczykowska |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Neurotyzm i inteligencja emocjonalna polskich nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
|
Marta Izabela Sterlus, Ryszarda Ewa Bernacka |
|
Vol 43, No 2 (2024) |
Wypalenie rodzicielskie a osobowość matek dzieci z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego (APD) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna Kobosko |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
W stronę psychologii i edukacji prośrodowiskowej: osobowościowe i socjodemograficzne korelaty tożsamości środowiskowej i dobrowolnej prostoty |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Dawid Le Hai, Paweł Larionow |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Zaburzenia zachowania u dzieci i ich osobowościowe konsekwencje |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Katarzyna Cygan |
|
Vol 40, No 2 (2021) |
„Sztuka” nauczania-uczenia się: nauczyciel czy uczeń jako homo hubris w przestrzeni medialnej? |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marta Wrońska |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Wartość egzystencjalna twórczości muzycznej (opinia i orientacja zmysłowa) |
Streszczenie w języku polskim
|
Viktoriia Poliuha |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Rozwój osobowości dziecka jako podstawowej wartości edukacji domowej |
Streszczenie w języku polskim
|
Liliia Kobylianska |
|
Vol 35, No 2 (2016) |
Resocjalizacja osadzonych kobiet za przestępstwa na tle przemocowym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Lilianna Kurek |
|
1 - 9 z 9 elementów |
|