|
Numéro |
Titre |
|
Vol. 9 (2024) |
Okruchy egzystencji na płótnie i na papierze. O spotkaniach z trzema obrazami Caravaggia oraz innych polonistycznych inspiracjach |
Résumé
|
Karolina Kwak |
|
Vol. 9 (2024) |
Aplikacja TikTok jako pomoc dydaktyczna na przedmiotach zawodowych w technikum – z perspektywy praktyka |
Résumé
|
Magdalena Owczarczyk |
|
Vol. 9 (2024) |
Kultura uczestnictwa w mediach społecznościowych (na przykładzie picturebooka „Pan Wyrazisty” Olgi Tokarczuk i Joanny Concejo). Refleksje dydaktyczne |
Résumé
|
Elżbieta Mazur |
|
Vol. 8 (2023) |
Przestrzenie obojętności. Literatura i edukacja przeciw pogardzie |
Résumé
|
Anna Janus-Sitarz |
|
Vol. 8 (2023) |
„Swój” i „obcy”, Polak i nie-Polak w wybranych tekstach obowiązkowych i uzupełniających podstawy programowej dla szkoły podstawowej (klasy VII–VIII) |
Résumé
|
Paweł Sporek |
|
Vol. 9 (2024) |
Wisława Szymborska – trzy studia anatomiczne |
Résumé
|
Piotr Kołodziej |
|
Vol. 8 (2023) |
Ćwiczenia praktyczne w szkole średniej w czasie pandemii oczami studentów polonistyki |
Résumé
|
Małgorzata Gajak-Toczek |
|
Vol. 8 (2023) |
O pożytkach badań posthumanistycznych dla dydaktyki polonistycznej |
Résumé
|
Maciej Wróblewski |
|
Vol. 8 (2023) |
Jacka Kaczmarskiego wizja świata i człowieka (na przykładzie piosenki „Wojna postu z karnawałem”) |
Résumé
|
Aleksandra Nowak |
|
Vol. 8 (2023) |
Co matematyka ma do zaoferowania humaniście? Słów kilka o matematyce i jej nauczaniu |
Résumé
|
Tomasz Szarek |
|
Vol. 3 (2018) |
Forming Democratic Citizenship of a Teacher in the System of Higher Pedagogical Education |
Résumé
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
Vol. 2 (2017) |
Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji |
Résumé
|
Anna Mlekodaj |
|
Vol. 1 (2016) |
Competency-based Education in Communication Sciences and Disorders: The Proposal of a New Curriculum |
Résumé
PDF (English)
|
Haydée F. Wertzner, Fernanda Dreux M. Fernandes |
|
Vol. 8 (2023) |
La langue française et la coopération internationale dans le système éducatif malgache |
Résumé
PDF
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Vol. 6 (2021) |
Podejście inkluzyjne w nauczaniu uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych – szansa na zmianę polskiej szkoły |
Résumé
|
Zofia Pomirska |
|
Vol. 5 (2020) |
Grawitacja lektury. O (możliwym) sprzężeniu filologii i pedagogiki |
Résumé
|
Krzysztof Maliszewski |
|
Vol. 5 (2020) |
Postać literacka jako przedmiot rozmyślań aksjologicznych |
Résumé
|
Danuta Łazarska |
|
Vol. 5 (2020) |
Mnemosyne w muzeum i w szkole |
Résumé
|
Marta Rusek |
|
Vol. 6 (2021) |
Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci – na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych |
Résumé
|
Barbara Sapała, Małgorzata Sławińska |
|
Vol. 6 (2021) |
L’enseignement préscolaire à Madagascar : État des lieux et défi au développement au XXIème siècle |
Résumé
PDF
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Vol. 6 (2021) |
METAFOtogRAfia: refleksje o powiązaniach myśli i zdjęć |
Résumé
|
Justyna Hanna Budzik |
|
Vol. 1 (2016) |
The Role of Competency-Based Occupational Standards in Speech Pathology Education and Governance in Australia |
Résumé
PDF (English)
|
Lindy McAllister |
|
Vol. 6 (2021) |
Szkolna scena edukacji. Martwe archiwum czy ucieleśniana pamięć? |
Résumé
|
Martyna Dziubałtowska-Woźniak |
|
Vol. 6 (2021) |
Poezja po 1989 roku i jej konteksty w edukacji polonistycznej |
Résumé
|
Elżbieta Mazur |
|
Vol. 7 (2022) |
Szkoła jako przestrzeń budowania relacji wspólnotowych |
Résumé
|
Barbara Myrdzik |
|
1 - 25 de 38 éléments |
1 2 > >> |