Numer | Tytuł | |
Vol 9 (2024) | Okruchy egzystencji na płótnie i na papierze. O spotkaniach z trzema obrazami Caravaggia oraz innych polonistycznych inspiracjach | Streszczenie w języku polskim PDF |
Karolina Kwak | ||
Vol 9 (2024) | Aplikacja TikTok jako pomoc dydaktyczna na przedmiotach zawodowych w technikum – z perspektywy praktyka | Streszczenie w języku polskim PDF |
Magdalena Owczarczyk | ||
Vol 9 (2024) | Kultura uczestnictwa w mediach społecznościowych (na przykładzie picturebooka „Pan Wyrazisty” Olgi Tokarczuk i Joanny Concejo). Refleksje dydaktyczne | Streszczenie w języku polskim PDF |
Elżbieta Mazur | ||
Vol 8 (2023) | Przestrzenie obojętności. Literatura i edukacja przeciw pogardzie | Streszczenie w języku polskim PDF |
Anna Janus-Sitarz | ||
Vol 8 (2023) | „Swój” i „obcy”, Polak i nie-Polak w wybranych tekstach obowiązkowych i uzupełniających podstawy programowej dla szkoły podstawowej (klasy VII–VIII) | Streszczenie w języku polskim PDF |
Paweł Sporek | ||
Vol 9 (2024) | Wisława Szymborska – trzy studia anatomiczne | Streszczenie w języku polskim PDF |
Piotr Kołodziej | ||
Vol 8 (2023) | Ćwiczenia praktyczne w szkole średniej w czasie pandemii oczami studentów polonistyki | Streszczenie w języku polskim PDF |
Małgorzata Gajak-Toczek | ||
Vol 8 (2023) | O pożytkach badań posthumanistycznych dla dydaktyki polonistycznej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Maciej Wróblewski | ||
Vol 8 (2023) | Jacka Kaczmarskiego wizja świata i człowieka (na przykładzie piosenki „Wojna postu z karnawałem”) | Streszczenie w języku polskim PDF |
Aleksandra Nowak | ||
Vol 8 (2023) | Co matematyka ma do zaoferowania humaniście? Słów kilka o matematyce i jej nauczaniu | Streszczenie w języku polskim PDF |
Tomasz Szarek | ||
Vol 3 (2018) | Tworzenie demokratycznego obywatelstwa nauczyciela w systemie wyższej edukacji pedagogicznej | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Volodymyr Pogrebnyak | ||
Vol 2 (2017) | Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji | Streszczenie w języku polskim PDF |
Anna Mlekodaj | ||
Vol 1 (2016) | Nauczanie oparte o wymagania kompetencyjne w naukach o komunikacji i jej zaburzeniach: propozycja nowego programu studiów | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Haydée F. Wertzner, Fernanda Dreux M. Fernandes | ||
Vol 8 (2023) | Język francuski i współpraca międzynarodowa w malgaskim systemie edukacji | Streszczenie w języku polskim |
Andrianasy Angelo Djistera | ||
Vol 6 (2021) | Podejście inkluzyjne w nauczaniu uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych – szansa na zmianę polskiej szkoły | Streszczenie w języku polskim PDF |
Zofia Pomirska | ||
Vol 5 (2020) | Grawitacja lektury. O (możliwym) sprzężeniu filologii i pedagogiki | Streszczenie w języku polskim PDF |
Krzysztof Maliszewski | ||
Vol 5 (2020) | Postać literacka jako przedmiot rozmyślań aksjologicznych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Danuta Łazarska | ||
Vol 5 (2020) | Mnemosyne w muzeum i w szkole | Streszczenie w języku polskim PDF |
Marta Rusek | ||
Vol 6 (2021) | Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci – na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Barbara Sapała, Małgorzata Sławińska | ||
Vol 6 (2021) | Edukacja przedszkolna na Madagaskarze. Aktualna sytuacja i wyzwania dla rozwoju w XXI wieku | Streszczenie w języku polskim |
Andrianasy Angelo Djistera | ||
Vol 6 (2021) | METAFOtogRAfia: refleksje o powiązaniach myśli i zdjęć | Streszczenie w języku polskim PDF |
Justyna Hanna Budzik | ||
Vol 1 (2016) | Rola standardów zawodowych opartych o wymogi kompetencyjne w edukacji i praktyce logopedycznej w Australii | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Lindy McAllister | ||
Vol 6 (2021) | Szkolna scena edukacji. Martwe archiwum czy ucieleśniana pamięć? | Streszczenie w języku polskim PDF |
Martyna Dziubałtowska-Woźniak | ||
Vol 6 (2021) | Poezja po 1989 roku i jej konteksty w edukacji polonistycznej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Elżbieta Mazur | ||
Vol 7 (2022) | Szkoła jako przestrzeń budowania relacji wspólnotowych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Barbara Myrdzik | ||
1 - 25 z 38 elementów | 1 2 > >> |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.