|
Выпуск |
Название |
|
Том 9 (2024) |
Oddziaływanie hybrydyzacji szkolnictwa wyższego na funkcjonowanie Studenckiego Koła Pedagogów Kreatywnych im. Hanny Gumpricht (Uniwersytet w Siedlcach) w perspektywie wyzwań przyszłości |
Аннотация
|
Dorota Aydoğdu |
|
Том 9 (2024) |
Okruchy egzystencji na płótnie i na papierze. O spotkaniach z trzema obrazami Caravaggia oraz innych polonistycznych inspiracjach |
Аннотация
|
Karolina Kwak |
|
Том 9 (2024) |
Aplikacja TikTok jako pomoc dydaktyczna na przedmiotach zawodowych w technikum – z perspektywy praktyka |
Аннотация
|
Magdalena Owczarczyk |
|
Том 8 (2023) |
The Humanizing Power of Narrative in Academic EFL Teaching as Response to COVID-19 Post-pandemic Education Challenges |
Аннотация
PDF (English)
|
Aleksandra Łukaszyk-Spryszak, Anna Sańczyk-Cruz |
|
Том 1 (2016) |
The Position of Speech and Language Therapy in the Transforming System of (Not Only) Special Needs Education and Intervention |
Аннотация
PDF (English)
|
Kateřina Vitásková |
|
Том 9 (2024) |
Engaging Lectures: Philosophy through Relevance and Recency |
Аннотация
PDF (English)
|
Kamil Lemanek |
|
Том 8 (2023) |
La langue française et la coopération internationale dans le système éducatif malgache |
Аннотация
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Том 8 (2023) |
O pożytkach badań posthumanistycznych dla dydaktyki polonistycznej |
Аннотация
|
Maciej Wróblewski |
|
Том 9 (2024) |
Wisława Szymborska – trzy studia anatomiczne |
Аннотация
|
Piotr Kołodziej |
|
Том 3 (2018) |
Forming Democratic Citizenship of a Teacher in the System of Higher Pedagogical Education |
Аннотация
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
Том 9 (2024) |
Woda i ziemia, czyli o tekstach Tomasa Venclovy i ich roli w kształceniu literacko-kulturowym uczniów liceum |
Аннотация
|
Danuta Łazarska |
|
Том 8 (2023) |
Co matematyka ma do zaoferowania humaniście? Słów kilka o matematyce i jej nauczaniu |
Аннотация
|
Tomasz Szarek |
|
Том 8 (2023) |
Jacka Kaczmarskiego wizja świata i człowieka (na przykładzie piosenki „Wojna postu z karnawałem”) |
Аннотация
|
Aleksandra Nowak |
|
Том 8 (2023) |
„Swój” i „obcy”, Polak i nie-Polak w wybranych tekstach obowiązkowych i uzupełniających podstawy programowej dla szkoły podstawowej (klasy VII–VIII) |
Аннотация
|
Paweł Sporek |
|
Том 4 (2019) |
Działania pozorne w ewaluacji w obszarze szkolnictwa wyższego |
Аннотация
|
Sylwia Jaskuła |
|
Том 8 (2023) |
Przestrzenie obojętności. Literatura i edukacja przeciw pogardzie |
Аннотация
|
Anna Janus-Sitarz |
|
Том 1 (2016) |
Competency-based Education in Communication Sciences and Disorders: The Proposal of a New Curriculum |
Аннотация
PDF (English)
|
Haydée F. Wertzner, Fernanda Dreux M. Fernandes |
|
Том 8 (2023) |
Ćwiczenia praktyczne w szkole średniej w czasie pandemii oczami studentów polonistyki |
Аннотация
|
Małgorzata Gajak-Toczek |
|
Том 2 (2017) |
Edukacja regionalna szkołą pozytywnych emocji |
Аннотация
|
Anna Mlekodaj |
|
Том 6 (2021) |
Podejście inkluzyjne w nauczaniu uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych – szansa na zmianę polskiej szkoły |
Аннотация
|
Zofia Pomirska |
|
Том 6 (2021) |
L’enseignement préscolaire à Madagascar : État des lieux et défi au développement au XXIème siècle |
Аннотация
|
Andrianasy Angelo Djistera |
|
Том 1 (2016) |
The Role of Competency-Based Occupational Standards in Speech Pathology Education and Governance in Australia |
Аннотация
PDF (English)
|
Lindy McAllister |
|
Том 6 (2021) |
Dziecko wiejskie na tle polskiego dyskursu edukacyjnego dwudziestolecia międzywojennego, czyli o mniej znanym przyczynku do regionalizmu w szkole |
Аннотация
|
Anna Mlekodaj |
|
Том 6 (2021) |
Nie od razu Paryż zbudowano… Trójwymiarowe puzzle i klocki architektoniczne jako uniwersalne narzędzie wspierające proces wychowania estetycznego |
Аннотация
|
Marta Kasprzak |
|
Том 5 (2020) |
Postać literacka jako przedmiot rozmyślań aksjologicznych |
Аннотация
|
Danuta Łazarska |
|
1 - 25 из 47 результатов |
1 2 > >> |