|
Revista | Número |
Título |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio FF – Philologiae | Vol. 34, Núm. 2 (2016) |
Postapokalipsa, baśń i groza w "Pikniku na skraju drogi" braci Strugackich |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Karolina Wieliczko-Paluch |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio FF – Philologiae | Vol. 34, Núm. 2 (2016) |
Postapokalipsa i teraźniejszość. "Starość aksolotla" Jacka Dukaja |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Przemysław Kaliszuk |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio FF – Philologiae | Vol. 34, Núm. 2 (2016) |
Postapokaliptyczna wizja człowieka w trylogii Dmitra Głuchowskiego: "Metro 2033", "Metro 2034", "Metro 2035" |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Karolina Wierel |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio FF – Philologiae | Vol. 34, Núm. 2 (2016) |
Postapokaliptyczna wizja nuklearnej zagłady w powieści Nevila Shute’a "Ostatni brzeg" |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Ewa Aleksandra Zwolak |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio FF – Philologiae | Vol. 34, Núm. 2 (2016) |
Postapokaliptyczny obraz Polski w „Apokalipsie według Pana Jana” Roberta J. Szmidta |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Ewelina Justyna Krzykała |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 29, Núm. 3 (2016) |
Postawa twórcza rodziców wobec choroby przewlekłej dziecka |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Anna Maria Stawecka |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 30, Núm. 2 (2017) |
Postawy i dobre praktyki w obszarze zatrudnienia nauczycieli akademickich w opiniach młodszych polskich i zagranicznych pracowników naukowo-dydaktycznych |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Grażyna Bartkowiak, Agnieszka Krugiełka |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio B – Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia | Vol. 76 (2021) |
Postawy i oczekiwania interesariuszy wobec zamiarów zrównoważenia turystyki w Krakowie po pandemii COVID-19 |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Zygmunt Kruczek, Adam Szromek, Bartłomiej Walas, Leszek Mazanek |
|
Res Historica | Núm. 43 (2017) |
Postawy mieszkańców województwa lubelskiego wobec rzeczywistości społeczno-politycznej lat 1944/1945-1956 |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Jacek Wołoszyn |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 28, Núm. 1 (2015) |
Postawy młodzieży wobec osób niepełnosprawnych ruchowo |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Katarzyna Nowak |
|
Res Historica | Núm. 35 (2013) |
Postawy religijno-patriotyczne mieszkańców Świdnika w latach osiemdziesiątych XX wieku |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Janusz Stefaniak |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 37, Núm. 4 (2018) |
Postawy rodziców a otwartość w zachowaniach uczniów |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba |
|
Konteksty Społeczne | Vol. 7, Núm. 1 (2019) |
Postawy rolników Sandomierszczyzny wobec wybranych aspektów zmian ustrojowych w Polsce |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Urszula Bąk |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 36, Núm. 1 (2017) |
Postawy uczniów klasy III szkoły podstawowej wobec rówieśników z niepełnosprawnością ruchową i słuchową |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Urszula Oszwa, Maria Fedaczyńska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 30, Núm. 2 (2017) |
Postawy wobec pracy pedagogów a ich nadzieja na sukces |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Joanna Wierzejska |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 37, Núm. 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
Postawy wobec trudności w uczeniu się i zespołu ADHD uczniów szkół zawodowych o zróżnicowanej pozycji socjometrycznej |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Monika Mirosława Wypych |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 38, Núm. 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Postawy zawodowe nauczycieli a ich motywacja osiągnięć |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Anna Monika Kopacz |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 31, Núm. 2 (2018): Problemy edukacji zdrowotnej. Historia i współczesność, red. Anna Wiatrowska |
Postawy żywieniowe a radzenie sobie ze stresem studentów kierunków nauczycielskich |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Buczak |
|
Mediatization Studies | Vol. 4 (2020) |
Post-Convergent Mediatization: Toward a Media Typology Beyond Web 2.0 |
Resumen
PDF (English)
|
Rubén Ramírez |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 58, Núm. 1 (2024) |
Post-COVID-19 Electric Vehicle Market in Poland: Economic-Based Determinants |
Resumen
PDF (English)
|
Marcin Daniel |
|
Prima Educatione | Vol. 7 (2023) |
Post-COVID-19 Rooms of Our Own: Lessons Learned from Virtual Professional Development Projects Designed for Early Childhood Educators in Ontario |
Resumen
PDF (English)
|
Barbara Pytka, Terry Kelly |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 25, Núm. 3 (2016): Numer specjalny: Od prawa przeszłego do współczesnego. Księga Jubileuszowa dedykowana Profesorowi Wojciechowi Witkowskiemu |
Postępowania o uchylenie immunitetu urzędnikom administracji powiatowej i miejskiej departamentu poznańskiego w Księstwie Warszawskim |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Marek Krzymkowski |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 29, Núm. 1 (2020) |
Postępowanie dowodowe w procesie cywilnym w świetle nowelizacji Kodeksu postępowania cywilnego z dnia 4 lipca 2019 r. |
Resumen
PDF (English)
PDF (Język Polski)
|
Karolina Badurowicz |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 30, Núm. 5 (2021) |
Postępowanie w przedmiocie wytknięcia właściwemu sądowi oczywistej obrazy przepisów. Glosa do postanowienia Sądu Najwyższego z dnia 28 sierpnia 2019 r. (II KO 56/19, OSNKW 2019, nr 10, poz. 58) |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Jacek Kosonoga |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 33, Núm. 1 (2024) |
Postępowanie zabezpieczające wobec osoby stosującej przemoc w rodzinie |
Resumen
PDF (English)
|
Joanna Bodio |
|
Elementos 5751 - 5775 de 10359 |
<< < 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 > >> |