|
Revue | Numéro |
Titre |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 51, No 3 (2017) |
Diagnosis of communication context in companies |
Résumé
PDF (English)
|
Dorota Chmielewska-Muciek |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Diagnosis of preferences and special talents in the child's – opinions of surveyed teachers |
Résumé
PDF (English)
|
Mirosław Kisiel |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova | Vol. 6 (2021) |
Diagnostics of the Parameters of the Syllaborhythmic Speech Structure in Pre-School Children with Complex Disoders |
Résumé
PDF (English)
|
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska |
Diagnoza empatii i agresji nastolatków w kontekście postaw rodzicielskich |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Lasota |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska |
Diagnoza funkcjonalna w resocjalizacji |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Andrzej Chudnicki |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 33, No 1 (2020): Praca socjalna – różnorodność kontekstów, red. Anna Kanios, Patrycja Zielińska |
Diagnoza interpretatywna jako „nowy” sposób diagnozowania problemów w pracy socjalnej/społecznej |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Anna Jarkiewicz |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska |
Diagnoza mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w zakresie poziomu kompetencji mediacyjnych |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Ewa Lewicka-Zelent, Ewa Trojanowska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Diagnoza pedagogiczna zdolności i uzdolnień uczniów |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Kamila Magdalena Kosiak |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 35, No 2 (2016) |
Diagnoza pozytywna w działalności pedagoga resocjalizacyjnego – założenia teoretyczne i metodologiczne identyfikacji zaburzeń w przystosowaniu |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Ewa Wysocka |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska |
Diagnoza resocjalizacyjna w praktyce kuratorów sądowych |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Osińska |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska |
Diagnoza sytuacji problemowej podczas grupowej terapii osób niedostosowanych społecznie |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Robert Opora |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska |
Diagnoza w resocjalizacji – perspektywy pozytywna vs. negatywna, teoria vs. praktyka diagnozowania |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Ewa Wysocka |
|
Kultura i Wartości | No 18 (2016): Diagnozy współczesności |
Diagnozy współczesności |
Résumé
PDF (Język Polski)
PDF (English)
PDF (Deutsch)
|
Andrzej Kapusta |
|
Zeszyty Cyrylo-Metodiańskie | Vol. 2 (2013) |
DIALEKTOLOGICZNA KONFERENCJA NAUKOWA W NISZU (SERBIA) Z UDZIAŁEM LUBELSKICH NAUKOWCÓW |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Mariola Mostowska |
|
Acta Humana | Vol. 8 (2017) |
Dialektyka czasu i przestrzeni a kondycja duchowa „ja” lirycznego w wierszu Мне что ни ночь – то море бреда… Warłama Szałamowa |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Kulikowska |
|
Res Historica | No 55 (2023) |
Dialektyka historii i pamięci. Wokół postaci i pamiątek związanych z carem-królem Aleksandrem I (1777–1825) |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Ewa Letkiewicz |
|
Kultura i Wartości | No 26 (2018): Obecność Hegla |
Dialektyka panowania i niewoli w całości systemu Hegla |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Światosław Florian Nowicki |
|
Kultura i Wartości | No 28 (2019) |
Dialektyka podmiotu. Tożsamość narracyjna w teorii Paula Ricoeura a psychoanalityczne koncepcje narcyzmu |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Agata Bielińska |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 35, No 3 (2016) |
Dialog i monolog wewnętrzny u osób z zespołem Aspergera |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Tadeusz Gałkowski, Agnieszka Siedler |
|
Kultura i Wartości | No 11 (2014) |
Dialog wychowawczy – szanse i zagrożenia |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Krystyna Skurjat |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio I – Philosophia-Sociologia | Vol. 41, No 2 (2016) |
Dialogotwórcza funkcja zderzenia kultur. Przypadek kontaktu Polaków z sowieckością na ziemiach wschodnich II RP w latach 1939–1941 |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Artur Wysocki |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 31, No 1 (2022) |
Did the Court of Justice Open a Gateway to Europe for Refugees? Analysis of the Judgment of the Court of Justice of the European Union in EZ v. Bundesrepublik Deutschland (C-238/19) |
Résumé
PDF (English)
|
Anna Magdalena Kosińska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio AI – Informatica | Vol. 2, No 1 (2004) |
Didactic tools for teaching quantum informatics |
Résumé
PDF (English)
|
Piotr Gawron, Jarosław Miszczak |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio F – Historia | Vol. 74 (2019) |
Die Deutschen – Feinde oder Partner? Eine Übersicht über polnische Autoren des Mittelalters |
Résumé
PDF (Deutsch)
|
Andrzej Pleszczyński |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 24, No 1 (2015) |
Die finanziellen Grundlagen der kommunalen Selbstverwaltung in Deutschland |
Résumé
PDF (Deutsch)
|
Thorsten Ingo Schmidt |
|
1476 - 1500 de 10359 éléments |
<< < 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 > >> |