Explorer l'index des titres


 
Revue Numéro Titre
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia Vol. 51, No 3 (2017) Diagnosis of communication context in companies Résumé   PDF (English)
Dorota Chmielewska-Muciek
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki Diagnosis of preferences and special talents in the child's – opinions of surveyed teachers Résumé   PDF (English)
Mirosław Kisiel
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova Vol. 6 (2021) Diagnostics of the Parameters of the Syllaborhythmic Speech Structure in Pre-School Children with Complex Disoders Résumé   PDF (English)
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska Diagnoza empatii i agresji nastolatków w kontekście postaw rodzicielskich Résumé   PDF (Język Polski)
Agnieszka Lasota
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska Diagnoza funkcjonalna w resocjalizacji Résumé   PDF (Język Polski)
Andrzej Chudnicki
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 33, No 1 (2020): Praca socjalna – różnorodność kontekstów, red. Anna Kanios, Patrycja Zielińska Diagnoza interpretatywna jako „nowy” sposób diagnozowania problemów w pracy socjalnej/społecznej Résumé   PDF (Język Polski)
Anna Jarkiewicz
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska Diagnoza mężczyzn odbywających karę pozbawienia wolności w zakresie poziomu kompetencji mediacyjnych Résumé   PDF (Język Polski)
Agnieszka Ewa Lewicka-Zelent, Ewa Trojanowska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad Diagnoza pedagogiczna zdolności i uzdolnień uczniów Résumé   PDF (Język Polski)
Kamila Magdalena Kosiak
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 35, No 2 (2016) Diagnoza pozytywna w działalności pedagoga resocjalizacyjnego – założenia teoretyczne i metodologiczne identyfikacji zaburzeń w przystosowaniu Résumé   PDF (Język Polski)
Ewa Wysocka
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska Diagnoza resocjalizacyjna w praktyce kuratorów sądowych Résumé   PDF (Język Polski)
Małgorzata Osińska
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska Diagnoza sytuacji problemowej podczas grupowej terapii osób niedostosowanych społecznie Résumé   PDF (Język Polski)
Robert Opora
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 38, No 2 (2019): Diagnoza psychopedagogiczna w resocjalizacji, redakcaj naukowa Anna Wojnarska Diagnoza w resocjalizacji – perspektywy pozytywna vs. negatywna, teoria vs. praktyka diagnozowania Résumé   PDF (Język Polski)
Ewa Wysocka
 
Kultura i Wartości No 18 (2016): Diagnozy współczesności Diagnozy współczesności Résumé   PDF (Język Polski)   PDF (English)   PDF (Deutsch)
Andrzej Kapusta
 
Zeszyty Cyrylo-Metodiańskie Vol. 2 (2013) DIALEKTOLOGICZNA KONFERENCJA NAUKOWA W NISZU (SERBIA) Z UDZIAŁEM LUBELSKICH NAUKOWCÓW Résumé   PDF (Język Polski)
Mariola Mostowska
 
Acta Humana Vol. 8 (2017) Dialektyka czasu i przestrzeni a kondycja duchowa „ja” lirycznego w wierszu Мне что ни ночь – то море бреда… Warłama Szałamowa Résumé   PDF (Język Polski)
Małgorzata Kulikowska
 
Res Historica No 55 (2023) Dialektyka historii i pamięci. Wokół postaci i pamiątek związanych z carem-królem Aleksandrem I (1777–1825) Résumé   PDF (Język Polski)
Ewa Letkiewicz
 
Kultura i Wartości No 26 (2018): Obecność Hegla Dialektyka panowania i niewoli w całości systemu Hegla Résumé   PDF (Język Polski)
Światosław Florian Nowicki
 
Kultura i Wartości No 28 (2019) Dialektyka podmiotu. Tożsamość narracyjna w teorii Paula Ricoeura a psychoanalityczne koncepcje narcyzmu Résumé   PDF (Język Polski)
Agata Bielińska
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 35, No 3 (2016) Dialog i monolog wewnętrzny u osób z zespołem Aspergera Résumé   PDF (Język Polski)
Tadeusz Gałkowski, Agnieszka Siedler
 
Kultura i Wartości No 11 (2014) Dialog wychowawczy – szanse i zagrożenia Résumé   PDF (Język Polski)
Krystyna Skurjat
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio I – Philosophia-Sociologia Vol. 41, No 2 (2016) Dialogotwórcza funkcja zderzenia kultur. Przypadek kontaktu Polaków z sowieckością na ziemiach wschodnich II RP w latach 1939–1941 Résumé   PDF (Język Polski)
Artur Wysocki
 
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 31, No 1 (2022) Did the Court of Justice Open a Gateway to Europe for Refugees? Analysis of the Judgment of the Court of Justice of the European Union in EZ v. Bundesrepublik Deutschland (C-238/19) Résumé   PDF (English)
Anna Magdalena Kosińska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio AI – Informatica Vol. 2, No 1 (2004) Didactic tools for teaching quantum informatics Résumé   PDF (English)
Piotr Gawron, Jarosław Miszczak
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio F – Historia Vol. 74 (2019) Die Deutschen – Feinde oder Partner? Eine Übersicht über polnische Autoren des Mittelalters Résumé   PDF (Deutsch)
Andrzej Pleszczyński
 
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 24, No 1 (2015) Die finanziellen Grundlagen der kommunalen Selbstverwaltung in Deutschland Résumé   PDF (Deutsch)
Thorsten Ingo Schmidt
 
1476 - 1500 de 10359 éléments << < 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 > >>