|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 6 (2022) |
Obserwacja w pracy nauczyciela w czasie pandemii COVID-19 |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Małgorzata Kabat |
|
Vol 5 (2021) |
Odczucia uczniów i nauczycieli w erze nauczania zdalnego. Wyzwanie podparte psychodynamiczną analizą tradycyjnych odniesień w edukacji |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Maria Gabriella Pediconi |
|
Vol 7 (2023) |
Pamiętniki studentów jako źródło wiedzy o codzienności edukacyjnej i prywatnej w sytuacji pandemii COVID-19 |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Joanna Maria Garbula |
|
Vol 1 (2017) |
Pedagogika nadziei |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bogusław Śliwerski |
|
Vol 1 (2017) |
Podejście Reggio Emilia… tysiąc języków |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Bernadet Tijnagel-Schoenaker |
|
Vol 5 (2021) |
Polityczne zawłaszczanie tradycji i nowoczesności aktualizujące się w książkach dla dzieci i młodzieży w powojennej Polsce (1945–1960) |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Małgorzata Janina Cackowska |
|
Vol 7 (2023) |
Pomiędzy chaosem, niestabilnością, zmianą i antykruchością. Jakościowa analiza warunków pracy i codzienności polskich nauczycieli wczesnej edukacji Montessori |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Jarosław Jendza |
|
Vol 3 (2019) |
Pomysły pedagogiczne Wasyla Suchomlińskiego – od szkoły pawłyskiej do nowej szkoły ukraińskiej |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Lesia Makarenko, Mariana Sevastiuk |
|
Vol 5 (2021) |
Postawy uczniów wobec czytania po polsku i po angielsku – studium przypadku uczniów uczących się języka angielskiego jako drugiego języka w szkole podstawowej. Badanie pilotażowe |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Ewelina Kamasz, Karolina Kucera |
|
Vol 7 (2023) |
Post-COVID-19 Własne pokoje: Wnioski wyciągnięte z wirtualnych projektów rozwoju zawodowego przeznaczonych dla nauczycieli wczesnego dzieciństwa w Ontario |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Barbara Pytka, Terry Kelly |
|
Vol 6 (2022) |
Postpandemiczne refleksje na temat przygotowania studentów pedagogiki do pracy z dziećmi w wieku szkolnym i wczesnoszkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Justyna Siemionow |
|
Vol 6 (2022) |
Postrzeganie przez matki roli pandemii COVID-19 w utrzymywaniu języka dziedziczonego u ich dwujęzycznych dzieci (mówiących po angielsku i po polsku) mieszkających w Wielkiej Brytanii |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Natalia Banasik-Jemielniak, Aleksandra Lazar, Aleksandra Siemieniuk, Julia Kondratowicz, Olga Szczepankowska |
|
Vol 4 (2020) |
Praca z uczniem zdolnym – profesjonalne kształcenie muzyczne stopnia podstawowego |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Marta Kędzia |
|
Vol 3 (2019) |
Przyroda w metaforach jako przejaw kreatywności uczniów w wieku 9 lat. Raporty z badań |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Katarzyna Kowalik-Paluch |
|
Vol 4 (2020) |
Radości i smutki psychologa szkolnego |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Tatiana Búgelová, Elena Pavluvčíková, Lena Čupková |
|
Vol 6 (2022) |
Raport z realizacji projektu „Wielokulturowość wyzwaniem dla edukacji” |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Ewa Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 6 (2022) |
Realizacja funkcji wychowawczej w kontekście edukacji zdalnej – aspekt etyczno-pedagogiczny |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Małgorzata Łobacz |
|
Vol 3 (2019) |
Recenzja książki: Krzysztof J. Szmidt, ABC kreatywności. Kontynuacje, Difin, Warszawa 2019, ss. 394 |
Szczegóły
PDF
|
Małgorzata Chojak |
|
Vol 2 (2018) |
Recenzja książki: Zbigniew Pietrasiński, Ekspansja pięknych umysłów. Nowy renesans i ożywcza autokreacja, Wydawnictwo CIS, Warszawa 2008, ss. 192 |
Szczegóły
PDF
|
Ewa Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 7 (2023) |
Recenzja: Ryszard Maciej Łukaszewicz: Opowieści Drogi: Wrocławska Szkoła Przyszłości i Fundacja Wolne Inicjatywy Edukacyjne, czyli „Każdy więcej może, mniej musi; Dobre nie wystarcza , gdy lepsze jest możliwe”. Fundacja Wolne Inicjatywy Edukacyjne, Wrocław 2021, ISBN 83-9182266-7-8, 507 ss. |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Joanna Maria Garbula |
|
Vol 3 (2019) |
Refleksyjność dzieci w wieku przedszkolnym podczas aktywności twórczej – przykłady z badań własnych |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Elżbieta Płóciennik |
|
Vol 5 (2021) |
Report on the Second National Problem-Methodical Conference in the Series: “Let Children Think”. Topic: “Logical Thinking in the Service of (Not Only) Mathematics”, Opole, 22 April 2021 |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Urszula Oszwa |
|
Vol 5 (2021) |
Report on the Third International Scientific Symposium “Tradition and Modernity in Education”, Maria Curie-Skłodowska University, Lublin, 24 May 2021 |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Joanna Sikorska, Hanna Krauze-Sikorska |
|
Vol 3 (2019) |
Rodzina wielopokoleniowa jako kreatywne środowisko dla dziecka |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Elena Pavluvčíková, Lena Čupková |
|
Vol 7 (2023) |
Rola języków i technologii w nauczaniu w społecznościach marginalizowanych: perspektywy i praktyki nauczania |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Agnes Kukulska-Hulme, Saraswati Dawadi, Ram Ashish Giri, Kamal Raj Devkota, Rubina Khan, Mark Gaved |
|
51 - 75 z 118 elementów |
<< < 1 2 3 4 5 > >> |