Numer | Tytuł | |
Vol 5 (2020) | Grawitacja lektury. O (możliwym) sprzężeniu filologii i pedagogiki | Streszczenie w języku polskim PDF |
Krzysztof Maliszewski | ||
Vol 5 (2020) | O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji | Streszczenie w języku polskim PDF |
Małgorzata Karwatowska | ||
Vol 4 (2019) | Ukryte programy ewaluacji edukacyjnej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Justyna Nowotniak | ||
Vol 4 (2019) | Poza granice parametryzacji | Streszczenie w języku polskim PDF |
Leszek Korporowicz | ||
Vol 6 (2021) | METAFOtogRAfia: refleksje o powiązaniach myśli i zdjęć | Streszczenie w języku polskim PDF |
Justyna Hanna Budzik | ||
Vol 4 (2019) | Kształtowanie adekwatnej samooceny studentów jako warunek rozwoju zawodowego logopedy | Streszczenie w języku polskim |
Nataliia Babych, Kateryna Tychyna | ||
Vol 4 (2019) | Wprowadzenie działań reformatorskich dotyczących edukacji w zakresie przedmiotów humanistycznych dla studentów stomatologii na przykładzie badań własnych na Uniwersytecie Nauk Medycznych Hokkaido | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Keiji Sato | ||
Vol 4 (2019) | Ewolucja i wyzwania szkolnictwa wyższego na Madagaskarze | Streszczenie w języku polskim |
Andrianasy Angelo Djistera | ||
Vol 3 (2018) | Literatura jako „głos Innego” w przestrzeni edukacyjnej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Iwona Morawska | ||
Vol 3 (2018) | Słowa czytane, pisane, audiowizualne. Stan edukacji filmowej w szkole ponadgimnazjalnej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Elżbieta Kotarba | ||
Vol 2 (2017) | Idee obywatelstwa i edukacji cywilnej w Kanadzie | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Volodymyr Pogrebnyak | ||
Vol 1 (2016) | Edukacja logopedyczna – potrzeby i preferencje zawodowe słuchaczy studiów podyplomowych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Aneta Domagała, Urszula Mirecka, Ewa Muzyka-Furtak | ||
Vol 1 (2016) | Edukacja logopedów w UMCS. Historia – teraźniejszość – przyszłość | Streszczenie w języku polskim PDF |
Tomasz Woźniak | ||
Vol 1 (2016) | Projekt NetQues: przebieg, wyniki i następstwa | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Aileen Patterson | ||
Vol 4 (2019) | Pomiędzy ewaluacją i akredytacją. Polska percepcja niemieckich doświadczeń w kontekście polityk publicznych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Krzysztof Szewior | ||
Vol 6 (2021) | Szkolna scena edukacji. Martwe archiwum czy ucieleśniana pamięć? | Streszczenie w języku polskim PDF |
Martyna Dziubałtowska-Woźniak | ||
Vol 6 (2021) | Poezja po 1989 roku i jej konteksty w edukacji polonistycznej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Elżbieta Mazur | ||
Vol 7 (2022) | Szkoła jako przestrzeń budowania relacji wspólnotowych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Barbara Myrdzik | ||
Vol 7 (2022) | Jak pomóc dziecku w nauce czytania? Propozycje rozwiązań dydaktycznych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Magdalena Marzec-Jóźwicka | ||
Vol 7 (2022) | Egzystencjalne spojrzenie na „Opowiadania Muminków”. Filozoficzny komentarz do „Muminków. Droga do dojrzałości” Olgi Tokarczuk | Streszczenie w języku polskim PDF |
Ewelina Zygan | ||
Vol 7 (2022) | Dydaktyczny dwugłos, czyli o związkach praktyki i teorii | Streszczenie w języku polskim PDF |
Anita Gis | ||
Vol 6 (2021) | Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci – na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych | Streszczenie w języku polskim PDF |
Barbara Sapała, Małgorzata Sławińska | ||
26 - 47 z 47 elementów | << < 1 2 |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.