|
Journal | Issue |
Title |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol 30, No 2 (2021) |
Taxation of Instagram Influencers |
Abstract
PDF
|
Michal Radvan |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol 50, No 1 (2016) |
Taxation of Ownership Transfer of Property, Perpetual Usufruct Right to Land, Co-Operative Ownership Right to Residential Premises – in Quest for Optimal Legal Regulations |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Wojciech Gonet |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio G (Ius) | Vol 63, No 2 (2016) |
Taxpayer’s Important Interest and Public Interest in General Clauses of the Tax Ordinance Act |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Antoni Hanusz, Paulina Krukowska-Siembida |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio AI – Informatica | Vol 6, No 1 (2007) |
TCP/IP traffic patterns: attacks, errors, steganography or normal behaviour? |
Abstract
PDF
|
Marta Rybczyńska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio L – Artes | Vol 13, No 1 (2015) |
Tea on the 19th-Century Warsaw Table: Customs and Accessories |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Ewa Wieruch-Jankowska |
|
Prima Educatione | Vol 7 (2023) |
Teacher as the Creator of Educational Space of Support and Development of Students’ Abilities and Talents |
Abstract
PDF
|
Agata Popławska, Olena Bocharova, Inesa Melnik |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol 35, No 2 (2022): Wybrane zjawiska i procesy pedagogiczne wobec wyzwań społecznych i cywilizacyjnych – doniesienia polskie i ukraińskie, red. Joanna Wierzejska, Grzegorz Sanecki |
Teacher Authority Crisis – Consequences and Challenges for Education Towards Sustainable Development |
Abstract
PDF
|
Alicja Antas-Jaszczuk |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol 35, No 2 (2022): Wybrane zjawiska i procesy pedagogiczne wobec wyzwań społecznych i cywilizacyjnych – doniesienia polskie i ukraińskie, red. Joanna Wierzejska, Grzegorz Sanecki |
Teacher Candidates’ Opinions on Educational (Un)usual Routine in the Time of the COVID-19 Pandemic: Report from the Research |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Agata Popławska |
|
Lublin Studies in Modern Languages and Literature | Vol 43, No 3 (2019): Literacy skills in language education (Guest Editors: Halina Chodkiewicz & Małgorzata Krzemińska-Adamek) |
Teacher competencies in supporting reading in English as a foreign language |
Abstract
PDF
|
Melanie Ellis |
|
Lublin Pedagogical Journal | Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Teacher humor styles based on Rod Martin's model. Pilot studies |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Urszula Olejnik |
|
Lublin Pedagogical Journal | Vol 37, No 4 (2018) |
Teacher role in engaging children during arts and technology classes at kindergarten: Outline of the problem |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Tymoteusz Ławecki, Ewa Maria Pasterniak-Kobyłecka |
|
Prima Educatione | Vol 7 (2023) |
Teacher Towards New Digital Technologies |
Abstract
PDF
|
Karol Kowalczuk |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol 30, No 4 (2021) |
Teacher Training College of the Jagiellonian University as an Example of Special-Purpose Training Institution within the Tertiary Education System of the Second Republic of Poland |
Abstract
PDF
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Pyter |
|
Res Historica | No 56 (2023) |
Teacher Training Colleges on the Territory of the Kingdom of Poland in the Russian Educational Policy after the January Uprising |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Dariusz Szewczuk |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol 32, No 4 (2019): Aktualne problemy pedagogiki i psychologii pracy, red. Joanna Wierzejska, Katarzyna Nowosad |
Teacher Training in the Kielce Region in 1989–2005 |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Lidia Pawelec |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol 32, No 4 (2019): Aktualne problemy pedagogiki i psychologii pracy, red. Joanna Wierzejska, Katarzyna Nowosad |
Teacher’s Personality in Psychological Terms |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Ryszarda Ewa Bernacka, Irena Pufal-Struzik, Marcin Gierczyk |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Teachers as Key Professionals in Safeguarding Children and Young Adults Against Contemporary Threats |
Abstract
PDF
|
Agata Rzymełka-Frąckiewicz |
|
Lublin Pedagogical Journal | Vol 35, No 4 (2016) |
Teachers of Orphans in the Cracow Charitable Association Society in the years 1817–1912 |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Ewa Barnaś-Baran |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol 34, No 4 (2021): Wybrane teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki pracy, red. Katarzyna Nowosad |
Teachers Professionalism of the Third Wave on Educational Reforms |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Katarzyna Grabarek |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol 36, No 2 (2023): Edukacja wobec współczesnych wyzwań, red. Małgorzata Kuśpit, Anna Tychmanowicz |
Teachers, Students, and Parents in the Context of Peer Cyberbullying – Problem Analysis, Prevention, Challenges |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Aldona Rumińska-Szalska |
|
Lublin Pedagogical Journal | Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Teachers' professional attitudes and their achievement motivation |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Anna Monika Kopacz |
|
Lublin Pedagogical Journal | Vol 35, No 3 (2016) |
Teachers’ Lifestyle and its Socio-Demographic Determinants |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Janusz Marian Kirenko |
|
Lublin Pedagogical Journal | Vol 42, No 3 (2023) |
Teachers’ Resilience in Poland – the Role of Sociodemographic and Professional Factors |
Abstract
PDF
|
Magdalena Anna Boczkowska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol 34, No 4 (2021): Wybrane teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki pracy, red. Katarzyna Nowosad |
Teachers’ Sense of Professional Responsibility |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Joanna Wierzejska |
|
Social Contexts | Vol 8, No 2 (2020): Culture and Social Communication |
Teachers’ Strike in Media Messages of the Polish Teachers’ Union (Związek Nauczycielstwa Polskiego) on Twitter |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Rafał Paradowski |
|
7626 - 7650 of 10359 Items |
<< < 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 > >> |