Numer | Tytuł | |
Vol 7 (2023) | Jak małe dzieci werbalizują to co widzą i wiedzą o świecie? | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Kinga Kuszak | ||
Vol 1 (2017) | Podejście Reggio Emilia… tysiąc języków | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Bernadet Tijnagel-Schoenaker | ||
Vol 2 (2018) | Uniwersalne wartości pedagogiki Friedricha Froebla w poglądach polskich Froeblistów | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Barbara Bilewicz-Kuźnia | ||
Vol 2 (2018) | O słowotwórczym aspekcie wyborów stylistycznych w poezji dla dzieci Danuty Wawiłow | Streszczenie w języku polskim PDF |
Bartłomiej Borek | ||
Vol 3 (2019) | Refleksyjność dzieci w wieku przedszkolnym podczas aktywności twórczej – przykłady z badań własnych | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Elżbieta Płóciennik | ||
Vol 3 (2019) | Przyroda w metaforach jako przejaw kreatywności uczniów w wieku 9 lat. Raporty z badań | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Katarzyna Kowalik-Paluch | ||
Vol 3 (2019) | Rodzina wielopokoleniowa jako kreatywne środowisko dla dziecka | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Elena Pavluvčíková, Lena Čupková | ||
Vol 4 (2020) | Zasoby dziecka a jego potrzeba uczenia się | Streszczenie w języku polskim PDF |
Marzena Adamowicz | ||
Vol 4 (2020) | Seksualność dziecka z niepełnosprawnością intelektualną z perspektywy bioekologicznej Urie Bronfenbrennera | Streszczenie w języku polskim PDF |
Klaudia Wos, Ditta Baczała | ||
Vol 1 (2017) | O fenomenologicznej metodzie wywiadu narracyjnego jako sposobie poznawania i rozumienia dziecka | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Teresa Parczewska | ||
Vol 4 (2020) | Zaburzenia ze spektrum autyzmu. Jakie metody interwencji należy wybrać? | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Ana Paula Antunes Alves | ||
Vol 4 (2020) | Dziecko do lat trzech w „gorsecie” społecznego postrzegania edukacji. Wybrane problemy specyficznych potrzeb i możliwości rozwojowych w okresie wczesnego dzieciństwa | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Katarzyna Sadowska | ||
Vol 5 (2021) | Wybrane konteksty historii kształtowania się wiedzy na temat potencjału edukacyjnego dziecka w okresie prenatalnym | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Katarzyna Bożena Sadowska | ||
Vol 5 (2021) | Baśnie – wczoraj i dziś | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Justyna Sala-Suszyńska | ||
Vol 5 (2021) | Edukacja dzieci w zakresie nauk ścisłych – idee Jana Amosa Komeńskiego | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Elżbieta Jaszczyszyn | ||
Vol 5 (2021) | Edukacja przez sztuki wizualne w procesie przygotowania dziecka w okresie średniego i późnego dzieciństwa do stawania się kompetentnym wizualnie | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Hanna Krauze-Sikorska | ||
Vol 6 (2022) | Znaczenie komunikacji dziecka z dorosłym w dobie kryzysów XXI w. | Streszczenie w języku polskim PDF (English) |
Katarzyna Sadowska | ||
Vol 4 (2020) | Czas i przestrzeń dziecka z chorobą przewlekłą w instytucji szpitalnej | Streszczenie w języku polskim PDF |
Emilia Krzyżanowska | ||
1 - 18 z 18 elementów |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.