Explorer l'index des titres


 
Revue Numéro Titre
 
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 19 (2013) Początki polskiej szkoły prawa administracyjnego Résumé   PDF (Język Polski)
Grzegorz Smyk
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 39, No 1 (2020): Z dziejów edukacji i wychowania (II połowa XIX wieku i wiek XX), redakcja naukowa Barbara Kalinowska-Witek Początki praktyki opiekuńczo-wychowawczej i kształtowania się publiczno-prawnego systemu opieki nad dzieckiem w Piotrkowie Trybunalskim do 1918 roku Résumé   PDF (Język Polski)
Katarzyna Magdalena Szymczyk
 
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 33, No 1 (2024) Początki procesu wyodrębniania się zawodu radcy prawnego w pierwszej dekadzie Polski Ludowej Résumé   PDF (English)
Kamil Niewiński
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 32, No 3 (2019): Wybrane problemy pedagogiki bezpieczeństwa, red. Ryszard Bera Poczucie bezpieczeństwa osób pozbawionych wolności w kontekście bezpieczeństwa społecznego i psychologicznego Résumé   PDF (Język Polski)
Agnieszka Lewicka-Zelent
 
Konteksty Społeczne Vol. 10, No 1 (2022) Poczucie dumy narodowej w Europie Środkowo-Wschodniej na podstawie danych z EVS i WVS z lat 1981–2020 Résumé   PDF (Język Polski)
Artur Wysocki
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 31, No 4 (2018): Język emocji, red. Barbara Gawda Poczucie frustracji i zagubienia w wypowiedziach słownych osób z dysfunkcjami mózgu – mechanizmy neuropsychologiczne. Studia przypadków Résumé   PDF (Język Polski)
Ewa Małgorzata Szepietowska
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 35, No 3 (2016) Poczucie jakości życia a zdrowie lubelskich licealistów Résumé   PDF (Język Polski)
Marlena Maria Duda
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 30, No 1 (2017) Poczucie koherencji a aspiracje życiowe studentów Résumé   PDF (Język Polski)
Paweł Kot, Joanna Lenda
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 30, No 1 (2017) Poczucie koherencji a wartości podstawowe u kobiet z anoreksją i bulimią psychiczną Résumé   PDF (Język Polski)
Anna Wiatrowska
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 32 (2013) Poczucie koherencji dziewcząt z anoreksją i bulimią psychiczną Résumé   PDF (Język Polski)
Anna Wiatrowska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 34, No 4 (2021): Wybrane teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki pracy, red. Katarzyna Nowosad Poczucie koherencji i stres doświadczany przez pracowników i studentów w środowisku akademickim Résumé   PDF (Język Polski)
Magdalena Piorunek, Żaneta Garbacik
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad Poczucie kontroli a gotowość szkolna dzieci przedszkolnych Résumé   PDF (Język Polski)
Grażyna E. Kwiatkowska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad Poczucie kontroli a gotowość szkolna dzieci przedszkolnych Résumé
Grażyna Ewa Kwiatkowska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 31, No 1 (2018): Wybrane problemy psychospołeczne w rozwoju człowieka, red. Małgorzata Kuśpit Poczucie kontroli dzieci twórczych i nietwórczych w wieku wczesnoszkolnym Résumé   PDF (Język Polski)
Grażyna Kwiatkowska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 34, No 4 (2021): Wybrane teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki pracy, red. Katarzyna Nowosad Poczucie odpowiedzialności zawodowej pedagogów Résumé   PDF (Język Polski)
Joanna Wierzejska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 31, No 3 (2018): Edukacyjne i kliniczne konteksty rozwoju człowieka w cyklu życia, red. Małgorzata Kostka-Szymańska Poczucie optymizmu studentów pracy socjalnej Résumé   PDF (Język Polski)
Ewa Sarzyńska-Mazurek
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 29, No 1 (2016) Poczucie satysfakcji z życia słuchaczy UTW a preferowane przez nich wartości Résumé   PDF (Język Polski)
Ewa Domarecka
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 35, No 1 (2016) Poczucie sensu życia i motywacja do jego poszukiwania wychowanków Domu Młodzieży SOS Résumé   PDF (Język Polski)
Katarzyna Dąbrowska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 35, No 3 (2022): Kompetencje osobowe wobec szans i zagrożeń współczesnego świata, red. Anna Tychmanowicz Poczucie sensu życia kobiet w wieku średnim w sytuacji pandemii COVID-19. Studium przypadku Résumé   PDF (Język Polski)
Monika Dacka
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 31, No 3 (2018): Edukacyjne i kliniczne konteksty rozwoju człowieka w cyklu życia, red. Małgorzata Kostka-Szymańska Poczucie sensu życia u młodych dorosłych uzależnionych od substancji psychoaktywnych w trakcie terapii Résumé   PDF (Język Polski)
Elżbieta Klima, Piotr Szczukiewicz
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia Vol. 51, No 4 (2017) Poczucie sprawiedliwości organizacyjnej a poziom zaangażowania pracowników. Wyniki badań Résumé   PDF (Język Polski)
Iwona Mendryk, Anna Rakowska
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska Poczucie tożsamości osób w wieku późnej dorosłości na przykładzie południowej części pogranicza polsko-czeskiego Résumé   PDF (Język Polski)
Katarzyna Zofia Jas
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 30, No 3 (2017): Wybrane aspekty funkcjonowania osób dorosłych w rolach zawodowych i społecznych, red. Anna Tychmanowicz Poczucie umiejscowienia kontroli a radzenie sobie ze stresem u kobiet z jadłowstrętem psychicznym – badanie wstępne Résumé   PDF (Język Polski)
Anna Wiatrowska
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42, No 1 (2023) Poczucie własnej skuteczności a dobrostan psychiczny u studentów – moderacyjna rola postrzeganych pozytywnych zmian w funkcjonowaniu podczas pandemii COVID-19 Résumé   PDF (Język Polski)
Agnieszka Gabryś
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 37, No 4 (2018) Poczucie własnej skuteczności a stanowienie o sobie uczniów z dysleksją Résumé   PDF (Język Polski)
Marzena Agnieszka Kowaluk-Romanek
 
5551 - 5575 de 10359 éléments << < 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 > >>