|
Issue |
Title |
|
Vol 40, No 2 (2021) |
Parents and school in the process of education of foster children – the division of responsibility from the perspective of parents. A research report |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Urszula Bartnikowska, Katarzyna Ćwirynkało |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Parents at School – Exposing the Myths |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Olechowska |
|
Vol 41, No 3 (2022) |
Parents of Adults with Intellectual Disabilities Towards Circles of Support as a Model of Community Service to Support Social Inclusion - a Focus Group Research Report |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Beata Żyta |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Participation of visually impaired persons in culture |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Beata Szabała |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Pedagogical criteria of cognition and evaluation of children’s drawings in the perspective of the model of figurative imaging |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Marta Agnieszka Uberman |
|
Vol 36, No 4 (2017) |
Pedagogical Interpretation of ICT Classes in the Curricula of Integrated Education |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Elżbieta Marek, Elżbieta Sałata |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Pedagogy of Transgression in Preschool Education |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Stanisława Włoch |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Perception of Men in the Teaching Profession by Teaching Students |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Anna Małgorzata Dudak |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Personal Determinants of Young Adults’ Willingness to Use OTC Painkillers |
Abstract
PDF
|
Izabella Maria Łukasik, Agnieszka Buczak |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Personal Values Preferred by Secondary School Students – a Selected Sociodemographic Indicators |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Anna Boczkowska |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Place of Residence as a Determinant of Adolescents’ Pro-Healthy Lifestyle |
Abstract
PDF
|
Marlena Duda |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Poczucie własnej skuteczności a stanowienie o sobie uczniów z dysleksją |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Marzena Agnieszka Kowaluk-Romanek |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Podmiotowość i tożsamość a poczucie sensu i jakości życia młodzieży z niepełnosprawnością |
Abstract
|
Krystyna Barłóg |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Polish “creative school” by Henryk Rowid: implications for professional development |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Marian Piekarski |
|
Vol 41, No 2 (2022) |
Polish Teachers’ Stress, Well-Being and Mental Health During Covid-19 Emergency Remote Education – a Review of The Empirical Data |
Abstract
PDF
|
Jacek Pyżalski, Wiesław Poleszak |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Popularyzacja czytelnictwa na łamach poznańskiego periodyku „Ruch Chrześcijańsko-Społeczny” (1902–1910) |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Renata Anna Bednarz-Grzybek, Izabela Krasińska |
|
Vol 35, No 2 (2016) |
Positive diagnosis in the activities of a social-rehabilitation pedagogue - theoretical assumptions and methodological identification of disorders in adaptation |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Ewa Wysocka |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Possibilities of Cultural Participation of Children and Youth People in the Cultural Education Projects of the "Bardzo Młoda Kultura" ("Very Young Culture") Programme - between Agency and Subordination |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Sylwia Słowińska |
|
Vol 42, No 4 (2023) |
Potential and Actuall Significanance of Montessori Learning Environment |
Abstract
PDF
|
Beata Zuzanna Bednarczuk |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Poznan University Pedagogy at “Secret” University of the Western Lands in Warsaw (1940-1945) |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Konrad Nowak-Kluczyński |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Preparation of Foreign Language Graduates to Teach English for Specific Purposes at the Academic Level |
Abstract
PDF
|
Patrycja Małgorzata Linkiewicz |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Preparation of students and teachers of physical education to work with children with cancer |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Anna Bochenek, Monika Ewa Drogosiewicz, Katarzyna Sierpotowska |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Preschool Education in Poland. Briefly on the Milestones in the History of Preschool Education; More on Activities Supporting the Education of Preschoolers to Be Wise Citizens of the Modern World |
Abstract
PDF
|
Barbara Borowska, Edyta Gruszczyk-Kolczyńska |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Preventing aggression at school using educational transactional analysis |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Dorota Pankowska |
|
Vol 37, No 3 (2018): Guest Editors: Anna Bieganowska-Skóra |
Problematic aspects of the quality of life of disabled people in selected european countries (Germany, Norway, Poland) in the context of legal regulations |
Abstract
PDF (Język Polski)
|
Maria Olszak-Winiarska |
|
301 - 325 of 601 Items |
<< < 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > >> |