|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Zastosowanie skali NEP do badania świadomości ekologicznej młodzieży akademickiej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Kozłowska, Adrianna Brzezińska, Paulina Dąbrowska, Joanna Kuczora, Aleksandra Jarecka, Joanna Kwaśna, Ewelina Łobodziec, Magdalena Kaczmarek |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Edukacja uczniów z chorobą przewlekłą w placówce leczniczej w świetle paradygmatycznych zmian |
Streszczenie w języku polskim
|
Iwona Konieczna |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Wybrane zagrożenia współczesności w dyskursie pedagogów społecznych |
Streszczenie w języku polskim
|
Wojciech Jan Maliszewski, Przemysław Frąckowiak |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Ukraińska rodzina jako główny ośrodek wychowania dzieci (aspekt historyczno-pedagogiczny) |
Streszczenie w języku polskim
|
Marija Czepil |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Czy nauka społeczna jest wychowawcza? Za i przeciw „pedagogizacji” socjologii |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Paweł Prüfer |
|
Vol 35, No 4 (2016) |
Lwowska Szkoła Filozoficzna w rozwoju nauk o wychowaniu (1914–1939). Współtwórcy, dokonania, kontynuacje |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Kazimierz Szmyd |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Afektywne znaczenia doświadczeń szkolnych absolwentów klas Montessori – doniesienia badawcze |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Beata Bednarczuk |
|
Vol 39, No 1 (2020): Z dziejów edukacji i wychowania (II połowa XIX wieku i wiek XX), redakcja naukowa Barbara Kalinowska-Witek |
Początki praktyki opiekuńczo-wychowawczej i kształtowania się publiczno-prawnego systemu opieki nad dzieckiem w Piotrkowie Trybunalskim do 1918 roku |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Magdalena Szymczyk |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Rozwój duchowego potencjału przedszkolaków przy pomocy środków pedagogiki ludowej |
Streszczenie w języku polskim
|
Svitlana Ivakh, Violeta Horodyska |
|
Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
FOMO (Fear of Missing out) – wyzwanie diagnostyczne i edukacyjne |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Łukasz Tomczyk |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Pedagogika transgresyjna w wychowaniu przedszkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Stanisława Włoch |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
(Nie)świadoma decyzja, czyli o motywach wyboru przedszkola Montessori |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Iwona Zwierzchowska |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Wartościowanie wybranych rozwiązań ilustratorskich w książkach dla dzieci przez studentów wczesnej edukacji |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Centner-Guz |
|
Vol 32 (2013) |
Stan zdrowia młodzieży szkolnej jako wyzwanie dla nauczycieli w ramach „dobrej zdrowej szkoły ” w Niemczech |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Maria A. Marchwacka |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Edukacja przez ruch w praktyce badawczej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Anna Bilewicz-Kuźnia, Manuela Valentini, Angelica Nocciolino |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Wychowawcze implikacje czarownicy - niezwykłej kobiety - w świetle założeń pedagogiki emancypacyjnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Izabela Symonowicz-Jabłońska |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Health consciousness as a real phenomenon in view of John R. Searle's considerations. Presence of the term in health pedagogy |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Izabella Maria Łukasik |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Status pedagogiki zdrowia w Niemczech – w poszukiwaniu inspiracji do umocnienia subdyscypliny w systemie nauk o wychowaniu w Polsce |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Buczak |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Historia kształtowania systemu wartości w ujęciu ukraińskiej nauki |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Olena Bocharova |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Humanistyczna perspektywa twórczości w dyskursie pedagogów zaangażowanych - Ireny Wojnar i Janusza Korczaka |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Halina Monika Wróblewska |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Poznańska uniwersytecka pedagogika na „Tajnym” Uniwersytecie Ziem Zachodnich w Warszawie (1940-1945) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Konrad Nowak-Kluczyński |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Rozważania o dwóch strategiach badawczych pedagogiki. Indukcyjny i dedukcyjny tok wnioskowania na przykładzie badań z zakresu kultury medialnej nastolatków |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Makiewicz |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Miłość jako kryterium wartościowania doświadczeń absolwentów klas Montessori |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Beata Bednarczuk |
|
1 - 23 z 23 elementów |
|