|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Doradca zawodowy w poradni psychologiczno-pedagogicznej - jego kompetencje i zadania |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna Olszewska-Gniadek |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Uznawalność okresu studiów za granicą jako uwarunkowanie mobilności edukacyjnej studentek pedagogiki |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Mateusz Marciniak |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Edukacja uczniów z niższym niż przeciętnym rozwojem intelektualnym - specyfika i obszary wsparcia |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Justyna Śmietańska |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Dziecko w procesie kształcenia – konotacje stylów przyswajania wiedzy |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Rafał Ireneusz Wawer |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Niepełnosprawna codzienność w kontekście koncepcji naznaczania społecznego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Iwona Banach |
|
Vol 40, No 2 (2021) |
Nauczyciel edukacji medialnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Julia Nowicka |
|
Vol 40, No 2 (2021) |
Rodzice i szkoła w edukacji dzieci z rodzin zastępczych – podział odpowiedzialności z perspektywy rodziców. Raport z badań |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Urszula Bartnikowska, Katarzyna Ćwirynkało |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Historia kształtowania systemu wartości w ujęciu ukraińskiej nauki |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Olena Bocharova |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Status pedagogiki zdrowia w Niemczech – w poszukiwaniu inspiracji do umocnienia subdyscypliny w systemie nauk o wychowaniu w Polsce |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Buczak |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
„Marzyłam, aby zostać nauczycielką”. O motywach wyboru zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej – doniesienie z badań |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Magdalena Sosnowska-Bielicz |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Funkcjonowanie na pograniczu a spostrzeganie zróżnicowania kulturowego w deklaracjach polskich i czeskich studentów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Szafrańska |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Stałość przeświadczeń nauczycieli o wypełnianiu roli zawodowej w zmieniającej się szkole w świetle badań empirycznych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agata Popławska |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Diagnosis of preferences and special talents in the child's – opinions of surveyed teachers |
Streszczenie w języku polskim
|
Mirosław Kisiel |
|
Vol 39, No 4 (2020): Teoretyczne konteksty praktyki pedagogicznej, redakcja naukowa: Dorota Pankowska, Andrzej Chudnicki |
Tożsamość i pamięć społeczna z perspektywy edukacji międzykulturowej – na podstawie badań przeprowadzonych wśród polskich i izraelskich licealistów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna Sacharczuk |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Analysis of legal acts regarding home education in Poland – historical approach |
Streszczenie w języku polskim
|
Maria Racewicz |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Granice i transgresje (w) edukacji |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Halina Monika Wróblewska |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Literatura dla dzieci jako przestrzeń wczesnej edukacji w kontekście kanonu lektur |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Alicja Ungeheuer-Gołąb |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Myślenie – sądzenie – odpowiedzialność. Fundamentalia wychowania moralnego według Hannah Arendt |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Dariusz Stępkowski |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Rozwijanie kompetencji kluczowych w świetle teorii uczenia się – perspektywa nauczyciela i ucznia edukacji wczesnoszkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Skałbania |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Mobilna szkoła w procesie wychowania i kształcenia dzieci z układu ryzyka |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Kinga Konieczny-Pizoń |
|
Vol 39, No 3 (2020): Uwarunkowania przemian w edukacji, redakcja naukowa: Jolanta Andrzejewska |
Przymioty osoby ludzkiej – implikacje dla edukacji wczesnoszkolnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marta Stanisława Buk-Cegiełka |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Dobro wspólne jako kategoria pedagogiczna |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Kazimierz Czerwiński |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
The axiological contexts of resocialization education |
Streszczenie w języku polskim
PDF
PDF
|
Kazimierz Pierzchała |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
“The Contemporary” as a teleological category in the context of educational relation |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marek Jeziorański |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Zachowania agresywne uczniów wobec nauczycieli katechezy |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Magdalena Barabas |
|
76 - 100 z 179 elementów |
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >> |