Просмотреть указатель заголовков


 
Выпуск Название
 
Том 3 (2018) Literatura jako „głos Innego” w przestrzeni edukacyjnej Аннотация   PDF (Język Polski)
Iwona Morawska
 
Том 6 (2021) Literatura jako nauka pomocnicza w nauczaniu geografii Аннотация   PDF (Język Polski)
Ireneusz Gielata
 
Том 3 (2018) Man and Illness: A Picture of Fight Recorded in the Word Аннотация   PDF (English)
Marzena Marczewska
 
Том 5 (2020) Męka dwuznaczności i egzorcyzmy Аннотация   PDF (Język Polski)
Grażyna B. Tomaszewska
 
Том 6 (2021) METAFOtogRAfia: refleksje o powiązaniach myśli i zdjęć Аннотация   PDF (Język Polski)
Justyna Hanna Budzik
 
Том 2 (2017) Miłość po „zmierzchu paradygmatu” – kilka słów o afektach i romantyzmie w Hanemannie Stefana Chwina Аннотация   PDF (Język Polski)
Patrycja Malicka
 
Том 5 (2020) Mnemosyne w muzeum i w szkole Аннотация   PDF (Język Polski)
Marta Rusek
 
Том 8 (2023) Modne covidowe słowa w języku ludzi młodych Аннотация   PDF (Język Polski)
Agnieszka Wlazły
 
Том 7 (2022) Morpho-syntaktische Verfahren zur Bildung des Farblexikons im Deutschen. Eine datenbasierte Untersuchung zu ausgewählten Grundfarbwörtern und Farbnuancierungen Аннотация   PDF (Deutsch)
Nicolò Calpestrati
 
Том 8 (2023) Motyw samotności we współczesnej literaturze dziecięco-młodzieżowej poświęconej migracjom zarobkowym Аннотация   PDF (Język Polski)
Justyna Zając
 
Том 8 (2023) Motyw starości w prozie Sylwii Chutnik Аннотация   PDF (Język Polski)
Dariusz Piechota
 
Том 6 (2021) Możliwości terapeutyczne literatury dla dzieci i młodzieży w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Аннотация   PDF (Język Polski)
Dorota Karkut
 
Том 5 (2020) Multimedialny moduł tematyczny (MMT), czyli o głośnym czytaniu jako aksjologicznej edukacji na lekcjach polskiego w szkole średniej Аннотация   PDF (Język Polski)
Elżbieta Kotarba
 
Том 6 (2021) Multiplikowanie adresata utworów intencjonalnie skierowanych do młodego odbiorcy – szansa czy zagrożenie? W kontekście książki Hanny Dymel-Trzebiatowskiej „Filozoficzne i translatoryczne wędrówki po Dolinie Muminków” (2019) Аннотация   PDF (Język Polski)
Dorota Michułka
 
Том 5 (2020) Myślenie w systemie poznawczym i w świecie wartości. O powinnościach dydaktyki w dobie neuronauki Аннотация   PDF (Język Polski)
Aneta Grodecka
 
Том 6 (2021) Nie od razu Paryż zbudowano… Trójwymiarowe puzzle i klocki architektoniczne jako uniwersalne narzędzie wspierające proces wychowania estetycznego Аннотация   PDF (Język Polski)
Marta Kasprzak
 
Том 5 (2020) Nurt antropocentryczno-kulturowy w dydaktyce literatury a współczesne antropologie Аннотация   PDF (Język Polski)
Ewa Ogłoza
 
Том 8 (2023) O dydaktyce i pożytkach płynących z pewnej niebezpiecznej sprawności Аннотация   PDF (Język Polski)
Maria Kwiatkowska-Ratajczak
 
Том 4 (2019) O kształtowaniu umiejętności wartościowania nie tylko w procesie edukacji polonistycznej Аннотация   PDF (Język Polski)
Barbara Myrdzik
 
Том 4 (2019) O lekturze intuicyjnej w dobie neuronauki Аннотация   PDF (Język Polski)
Aneta Grodecka
 
Том 2 (2017) O niektórych konsekwencjach zwrotu afektywnego w badaniach kulturowych Аннотация   PDF (Język Polski)
Barbara Myrdzik
 
Том 8 (2023) O niszczącej sile niewypowiedzianego w kilku współczesnych książkach dla młodzieży. Od pogłębionej refleksji do praktyki szkolnej Аннотация   PDF (Język Polski)
Karolina Kwak
 
Том 5 (2020) O potrzebie zachowań etycznych we współczesnej edukacji Аннотация   PDF (Język Polski)
Małgorzata Karwatowska
 
Том 8 (2023) O pożytkach badań posthumanistycznych dla dydaktyki polonistycznej Аннотация   PDF (Język Polski)
Maciej Wróblewski
 
Том 6 (2021) O sile emocjonalnej i emotywnej przekładu. Eksperyment translatorski Аннотация   PDF (Język Polski)
Edyta Manasterska-Wiącek
 
76 - 100 из 188 результатов << < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>