Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
Vol 36 (2024) Typy danych a koherencja semantyczna definicji kognitywnej (przykład polskiej ojczyzny) Streszczenie w języku polskim  PDF
Stanisława Niebrzegowska-Bartmińska
 
Vol 36 (2024) Kto jest szczupakiem w czeskim stawie? Metafora pojęciowa polityka to staw w czeskim dyskursie politycznym Streszczenie w języku polskim
Ekaterina Rycheva
 
Vol 36 (2024) Obraz nienawiści w polszczyźnie (w świetle danych leksykograficznych) Streszczenie w języku polskim  PDF
Marta Nowosad-Bakalarczyk
 
Vol 29 (2017) Jakie dane są relewantne etnolingwistycznie? Streszczenie w języku polskim  PDF
Stanisława Niebrzegowska-Bartmińska
 
Vol 25 (2013) Projekt badawczy (ETNO) EUROJOS a program etnolingwistyki kognitywnej Streszczenie w języku polskim  PDF
Stanisława Niebrzegowska-Bartmińska
 
Vol 27 (2015) Czeskie Vánoce ‘Boże Narodzenie’ w perspektywie etnolingwistycznej (czeskie wartości i słowa klucze) Streszczenie w języku polskim
Irena Vanková
 
Vol 27 (2015) O konieczności uwzględniania danych tekstowych w rekonstrukcji językowych obrazów kategorii pojęciowych Streszczenie w języku polskim
Przemysław Łozowski, Anna Włodarczyk-Stachurska
 
Vol 30 (2018) Lubelska etnolingwistyka kognitywna a anglojęzyczna lingwistyka kulturowa. Wybrane problemy Streszczenie w języku polskim  PDF
Adam Głaz
 
Vol 32 (2020) Śladami Yakova Malkiela: etymologia z tekstem, tekst z kontekstem Streszczenie w języku polskim  PDF
Przemysław Łozowski
 
Vol 33 (2021) Rola badań ankietowych w rekonstrukcji językowo-kulturowego obrazu szacunku we współczesnej polszczyźnie Streszczenie w języku polskim  PDF
Sylwia Katarzyna Gierczak
 
Vol 34 (2022) Estoński bóg grzmotu Pikne – próba definicji kognitywnej Streszczenie w języku polskim
Giuliano Gajetti
 
Vol 35 (2023) Wschód słońca w kontekście dyskusji o niedosłowności znaczeń w metaforze i metonimii Streszczenie w języku polskim  PDF
Przemysław Łozowski
 
1 - 12 z 12 elementów

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.