|
Revista | Número |
Título |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 32, Núm. 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Kompetencje nauczyciela wczesnej edukacji a wprowadzanie dziecka w świat wielokulturowości |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Krystyna Kusiak, Ilona Nowakowska-Buryła |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 34, Núm. 2 (2015) |
Kompetencje nauczycieli we wspomnieniach studentów pedagogiki |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Krystyna Kusiak, Ewa Sosnowska-Bielicz |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 35, Núm. 3 (2016) |
Kompetencje nauczycielskie – próba syntezy (projekt autorski) |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Dorota Pankowska |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 34, Núm. 2 (2015) |
Kompetencje ortograficzne uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej – uwarunkowania, stan aktualny, ćwiczenia usprawniające |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Teresa Piątek |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 36, Núm. 2 (2023): Edukacja wobec współczesnych wyzwań, red. Małgorzata Kuśpit, Anna Tychmanowicz |
Kompetencje społeczne a adaptacja społeczno-zawodowa nauczycieli. Wprowadzenie do badań |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Natalia Twardosz |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 36, Núm. 4 (2023): Wyzwania w rozwoju osobowym, społecznym i zawodowym człowieka, red. Anna Tychmanowicz |
Kompetencje społeczne nauczycieli szkół średnich a ich samoocena |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Katarzyna Nowosad |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 32, Núm. 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Kompetencje społeczne uczniów a realizacja zadań rozwojowych w okresie późnego dzieciństwa – studium z pogranicza polsko-czeskiego |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Ewa Ogrodzka-Mazur |
|
Ars Iuridica | Vol. 16, Núm. 23 (2013) |
KOMPETENCJE TRYBUNAŁU KONSTYTUCYJNEGO JAKO INSTYTUCJI KONSTYTUCYJNEJ KONTROLI PRAWA NA TLE KOMPETENCJI SĄDU KONSTYTUCYJNEGO UKRAINY |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Michał Mościcki, Rafał Adamczyk |
|
Ars Iuridica | Vol. 21, Núm. 36 (2018): Administracyjnoprawny status przedsiębiorcy |
Kompleksowość prawa kultury jako gałęzi prawa |
Resumen
|
Artur Potocki |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 31, Núm. 2 (2018): Problemy edukacji zdrowotnej. Historia i współczesność, red. Anna Wiatrowska |
Kompulsywne nadużywanie mediów społecznościowych a ryzyko rozwoju zaburzeń odżywiania – na przykładzie aplikacji Instagram |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Adam Andrzejewski |
|
Folia Bibliologica | Vol. 64 (2022) |
Komputeryzacja procesów gromadzenia zbiorów – z doświadczeń Biblioteki Głównej Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Monika Maria Jaworska, Ewa Barbara Rzeska |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 30, Núm. 4 (2021) |
Komu służy prawo? Libertariańska koncepcja Alberta Jaya Nocka |
Resumen
PDF (English)
PDF (Język Polski)
|
Olgierd Górecki |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio G (Ius) | Vol. 69, Núm. 1 (2022) |
Komunikacja elektroniczna w zamówieniach publicznych. Aspekty prawne, organizacyjne i informatyczne |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Zbigniew Mazur |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 32 (2013) |
Komunikacja niewerbalna młodzieży nieprzystosowanej społecznie |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Anna Wojnarska |
|
TEKA of Political Science and International Relations | Vol. 14, Núm. 1 (2019): Bezpieczeństwo zdrowotne w zglobalizowanym środowisku międzynarodowym |
Komunikowanie o zdrowiu i medycynie – rzeczywistość a przekazy medialne |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Olga Białek-Szwed |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio K – Politologia | Vol. 24, Núm. 2 (2017) |
Komunikowanie polityczne Konferencji Episkopatu Polski po zakończonych wyborach prezydenckich 2015 r. Priming i framing – analiza tygodników opinii „Newsweek Polska” i „Polityka” |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Rafał Leśniczak |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio K – Politologia | Vol. 29, Núm. 1 (2022) |
Komunikowanie rządowe w Polsce w pierwszym roku pandemii koronawirusa – wybrane aspekty |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Waldemar Sobera |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio K – Politologia | Vol. 27, Núm. 1 (2020) |
Komunikowanie wizerunkowe liderów politycznych, jako element kampanii wyborczej |
Resumen
|
Grażyna Piechota |
|
Kultura i Wartości | Núm. 29 (2020) |
Koncepcja „boga ułomnego” i jej warianty w wybranych utworach Stanisława Lema |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Marcin Jerzy Kochanowski |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 30, Núm. 3 (2017): Wybrane aspekty funkcjonowania osób dorosłych w rolach zawodowych i społecznych, red. Anna Tychmanowicz |
Koncepcja „post-nowego” wychowania jako propozycja i odpowiedź na potrzeby współczesnego wychowania |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Zofia Frączek |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova | Vol. 8 (2023) |
Koncepcja „przeczarowania” świata jako sposób na dekonstrukcję obrazu wspólnoty. Wokół wystawy Małgorzaty Mirgi-Tas |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Maria Dorota Szoska |
|
TEKA of Political Science and International Relations | Vol. 14, Núm. 2 (2019) |
Koncepcja „strategicznej głębi” w tureckiej polityce zagranicznej |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Jan Niemiec |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 26, Núm. 1-2 (2013) |
Koncepcja dokształcania i doskonalenia zawodowego w ujęciu Tadeusza W. Nowackiego wciąż aktualna we współczesnych realiach rynku pracy |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Barbara Baraniak |
|
Etnolingwistyka. Problemy Języka i Kultury | Vol. 26 (2014) |
Koncepcja etnolingwistyki według Jamesa Underhilla |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Adam Głaz |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 25, Núm. 2 (2016) |
Koncepcja jednolitej europejskiej przestrzeni cyfrowej na przykładzie rozporządzenia o identyfikacji elektronicznej |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Dragan |
|
Elementos 3351 - 3375 de 10359 |
<< < 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 > >> |