|
Revue | Numéro |
Titre |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio F – Historia | Vol. 77 (2022) |
Tadeusz Siuta – historyk starożytności ze Lwowa |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Krzysztof Królczyk |
|
TEKA of Political Science and International Relations | Vol. 11, No 1 (2016) |
Taiwan’s Economic Security in the Context of Cross-Strait Interdependence |
Résumé
PDF (English)
|
Ewa Trojnar |
|
TEKA of Political Science and International Relations | Vol. 11, No 1 (2016) |
Taiwan’s Secession Against Two Hosts: the Xi-Ma Summit and its Implications for Future Cross-Strait Relations |
Résumé
PDF (English)
|
Chunjuan Nancy Wei |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio G (Ius) | Vol. 69, No 1 (2022) |
Tajemnica polityki pieniężnej |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Eliza Komierzyńska-Orlińska |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 36, No 3 (2017) |
Tak dalecy czy/i tak bliscy? Obraz Czechów w percepcji polskich nauczycieli |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Anna Szafrańska |
|
Kultura i Wartości | No 36 (2023): Obcy, inny...wróg? red. Mariola Kuszyk-Bytniewska, Tomasz Stefaniuk |
"Tak, jesteśmy bogami." Markiz de Sade i otchłanie wolności |
Résumé
|
Wojciech Kruszelnicki |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 38, No 1 (2019): Kreatywność w sztuce i edukacji, redakcja naukowa: Anna Żukowska, Wojciech Bobrowicz |
Tam i z powrotem – aktualne walory poznawcze muzyki hipisowskiej |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Marcin Michalak |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 49, No 1 (2015) |
Target costing – znaczenie perspektywy klienta w procesie ustalania ceny |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Ilona Bondos |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 52, No 2 (2018) |
Task Assignment Optimization with the Use of PESBAT Linear Programming Tool |
Résumé
PDF (English)
|
Uladzislau Yanch, Łukasz Wiechetek |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 35, No 3 (2022): Kompetencje osobowe wobec szans i zagrożeń współczesnego świata, red. Anna Tychmanowicz |
Tatuowanie ciała w środowisku wolnościowym i więziennym – marginalizacja w kontekście społeczno-kulturowym |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Mariusz Snopek |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 51, No 5 (2017) |
Tax expenditures a transparentność polityki fiskalnej |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Ryta Dziemianowicz, Marzanna Poniatowicz |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 31, No 4 (2022) |
Tax Fairness in the Context of the Digital (Industrial) Revolution 4.0 |
Résumé
PDF (English)
|
Miroslav Štrkolec, Ladislav Hrabčák |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 51, No 5 (2017) |
Tax Progression vs Economic Growth & Development Index (GDI) |
Résumé
PDF (English)
|
Iwona Wojciechowska-Toruńska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 58, No 1 (2024) |
Tax Relief for Working Seniors as an Incentive to Remain Professionally Active – the Case of Poland |
Résumé
PDF (English)
|
Anna Dada |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 29, No 4 (2020) |
Tax Sanctions as the Institutions Conditioning Efficiency of Collecting Tax Information – Limits of Legal Regulations |
Résumé
PDF (English)
PDF (Język Polski)
|
Paweł Majka |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 30, No 2 (2021) |
Taxation of Instagram Influencers |
Résumé
PDF (English)
|
Michal Radvan |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio AI – Informatica | Vol. 6, No 1 (2007) |
TCP/IP traffic patterns: attacks, errors, steganography or normal behaviour? |
Résumé
PDF (English)
|
Marta Rybczyńska |
|
Prima Educatione | Vol. 7 (2023) |
Teacher as the Creator of Educational Space of Support and Development of Students’ Abilities and Talents |
Résumé
PDF (English)
|
Agata Popławska, Olena Bocharova, Inesa Melnik |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 35, No 2 (2022): Wybrane zjawiska i procesy pedagogiczne wobec wyzwań społecznych i cywilizacyjnych – doniesienia polskie i ukraińskie, red. Joanna Wierzejska, Grzegorz Sanecki |
Teacher Authority Crisis – Consequences and Challenges for Education Towards Sustainable Development |
Résumé
PDF (English)
|
Alicja Antas-Jaszczuk |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 30, No 4 (2021) |
Teacher Training College of the Jagiellonian University as an Example of Special-Purpose Training Institution within the Tertiary Education System of the Second Republic of Poland |
Résumé
PDF (English)
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Pyter |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Teachers as Key Professionals in Safeguarding Children and Young Adults Against Contemporary Threats |
Résumé
PDF (English)
|
Agata Rzymełka-Frąckiewicz |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova | Vol. 2 (2017) |
Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial focusing on Intensifiers in Collocations |
Résumé
PDF (English)
|
Cristelle Cavalla |
|
Lublin Studies in Modern Languages and Literature | Vol. 46, No 2 (2022): Langues et textes en tant qu’objet de la traduction et des recherches en traductologie (Sous la direction de Paweł Bąk et Anna Małgorzewicz) |
Teaching English Online from the Multinational perspective: An Analysis of Teachers’ Reflections |
Résumé
|
Joanna Kic-Drgas, Ferit Kilickaya |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 34, No 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Team teaching – doświadczanie współnauczania |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Joanna Giebułtowska |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 33 (2014) |
Teatr Forum – teatr zmiany społecznej |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Kamila Witerska |
|
7951 - 7975 de 10359 éléments |
<< < 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 > >> |