|
Revista | Número |
Título |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 29, Núm. 4 (2020) |
Tax Sanctions as the Institutions Conditioning Efficiency of Collecting Tax Information – Limits of Legal Regulations |
Resumen
PDF (English)
PDF (Język Polski)
|
Paweł Majka |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 30, Núm. 2 (2021) |
Taxation of Instagram Influencers |
Resumen
PDF (English)
|
Michal Radvan |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio AI – Informatica | Vol. 6, Núm. 1 (2007) |
TCP/IP traffic patterns: attacks, errors, steganography or normal behaviour? |
Resumen
PDF (English)
|
Marta Rybczyńska |
|
Prima Educatione | Vol. 7 (2023) |
Teacher as the Creator of Educational Space of Support and Development of Students’ Abilities and Talents |
Resumen
PDF (English)
|
Agata Popławska, Olena Bocharova, Inesa Melnik |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 35, Núm. 2 (2022): Wybrane zjawiska i procesy pedagogiczne wobec wyzwań społecznych i cywilizacyjnych – doniesienia polskie i ukraińskie, red. Joanna Wierzejska, Grzegorz Sanecki |
Teacher Authority Crisis – Consequences and Challenges for Education Towards Sustainable Development |
Resumen
PDF (English)
|
Alicja Antas-Jaszczuk |
|
Lublin Studies in Modern Languages and Literature | Vol. 43, Núm. 3 (2019): Lese- und Schreibfertigkeit in der Sprachenbildung (Gastherausgeber: Halina Chodkiewicz und Małgorzata Krzemińska-Adamek) |
Teacher competencies in supporting reading in English as a foreign language |
Resumen
PDF (English)
|
Melanie Ellis |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 30, Núm. 4 (2021) |
Teacher Training College of the Jagiellonian University as an Example of Special-Purpose Training Institution within the Tertiary Education System of the Second Republic of Poland |
Resumen
PDF (English)
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Pyter |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 34, Núm. 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Teachers as Key Professionals in Safeguarding Children and Young Adults Against Contemporary Threats |
Resumen
PDF (English)
|
Agata Rzymełka-Frąckiewicz |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova | Vol. 2 (2017) |
Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial focusing on Intensifiers in Collocations |
Resumen
PDF (English)
|
Cristelle Cavalla |
|
Lublin Studies in Modern Languages and Literature | Vol. 46, Núm. 2 (2022): Sprachen und Texte als Objekte der Translation und der Translationsforschung (Gastherausgeber: Paweł Bąk und Anna Małgorzewicz) |
Teaching English Online from the Multinational perspective: An Analysis of Teachers’ Reflections |
Resumen
|
Joanna Kic-Drgas, Ferit Kilickaya |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 34, Núm. 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad |
Team teaching – doświadczanie współnauczania |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Joanna Giebułtowska |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 33 (2014) |
Teatr Forum – teatr zmiany społecznej |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Kamila Witerska |
|
Konteksty Społeczne | Vol. 10, Núm. 1 (2022) |
Teatr partycypacyjny jako narzędzie pracy socjologa – tożsamość w procesie kreacji |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Aleksandra Porankiewicz-Żukowska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio L – Artes | Vol. 15, Núm. 2 (2017) |
Technika, sztuka, „filozoficzny sen”? Początki fotografii a pytanie o naturę i historię medium |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Kamila Katarzyna Leśniak |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio I – Philosophia-Sociologia | Vol. 39, Núm. 2 (2014) |
Technika we współczesnych koncepcjach filozoficznych |
Detalles
PDF (Język Polski)
|
Krzysztof Polit |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 28, Núm. 2 (2015) |
Technique of Moral Performance as an Innovative One in the Stimulating of Development of Preschooler’s Moral Self-consciousness |
Resumen
PDF (English)
|
Liubov Lokhvytska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 52, Núm. 2 (2018) |
Technologia blockchain crowdfunding: zastosowania, korzyści i oczekiwania |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Dariusz Tadeusz Dziuba |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 36, Núm. 4 (2017) |
Technologie informacyjne w edukacji – stan obecny i perspektywy ich zastosowania |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Marta Wrońska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 51, Núm. 2 (2017) |
Technologization of Marketing Communication – New Trends |
Resumen
PDF (English)
|
Agnieszka Dejnaka |
|
Lublin Studies in Modern Languages and Literature | Vol. 45, Núm. 3 (2021): Technologiegestütztes Lernen: potenzielle Herausforderungen und neue Perspektiven (Gastherausgeberinnen: Małgorzata Krzemińska-Adamek, Izabela Jarosz und Anna Kiszczak) |
Technology in Support of Developing Speaking Skills in ESP Courses |
Resumen
PDF (English)
|
Agnieszka Dzięcioł-Pędich, Agnieszka Dudzik |
|
Lublin Studies in Modern Languages and Literature | Vol. 45, Núm. 3 (2021): Technologiegestütztes Lernen: potenzielle Herausforderungen und neue Perspektiven (Gastherausgeberinnen: Małgorzata Krzemińska-Adamek, Izabela Jarosz und Anna Kiszczak) |
Technology-Mediated Education Caused by the COVID-19 Pandemic Reflected in Students and Teachers’ Stories Via the Application of Storytelling Techniques |
Resumen
PDF (English)
|
Anna Pełczynska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio M – Balcaniensis et Carpathiensis | Vol. 6 (2021) |
Teflon` power elite? Why do the rulers' scandals disclosed by the media (not) always mobilize Polish public opinion? |
Resumen
PDF (English)
|
Wojciech Mirosław Adamczyk |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 34, Núm. 1 (2015) |
Tekla z Wodzickich Małachowska jako protektorka Towarzystwa Dobroczynności w Krakowie. Przyczynek do biografii |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Elżbieta Krzewska, Ryszard Skrzyniarz |
|
Artes Humanae | Vol. 3 (2018) |
Tekst w sieci – próba charakterystyki |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Sara Akram |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio FF – Philologiae | Vol. 39, Núm. 1 (2021) |
Teksty i ich genezy (wprowadzenie) |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Carmen Manuel Cuenca, Monika Gabryś-Sławińska |
|
Elementos 7926 - 7950 de 10359 |
<< < 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 > >> |