Examinar índice de títulos


 
Revista Número Título
 
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 29, Núm. 4 (2020) Tax Sanctions as the Institutions Conditioning Efficiency of Collecting Tax Information – Limits of Legal Regulations Resumen   PDF (English)   PDF (Język Polski)
Paweł Majka
 
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, Núm. 2 (2021) Taxation of Instagram Influencers Resumen   PDF (English)
Michal Radvan
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio AI – Informatica Vol. 6, Núm. 1 (2007) TCP/IP traffic patterns: attacks, errors, steganography or normal behaviour? Resumen   PDF (English)
Marta Rybczyńska
 
Prima Educatione Vol. 7 (2023) Teacher as the Creator of Educational Space of Support and Development of Students’ Abilities and Talents Resumen   PDF (English)
Agata Popławska, Olena Bocharova, Inesa Melnik
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 35, Núm. 2 (2022): Wybrane zjawiska i procesy pedagogiczne wobec wyzwań społecznych i cywilizacyjnych – doniesienia polskie i ukraińskie, red. Joanna Wierzejska, Grzegorz Sanecki Teacher Authority Crisis – Consequences and Challenges for Education Towards Sustainable Development Resumen   PDF (English)
Alicja Antas-Jaszczuk
 
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Núm. 3 (2019): Lese- und Schreibfertigkeit in der Sprachenbildung (Gastherausgeber: Halina Chodkiewicz und Małgorzata Krzemińska-Adamek) Teacher competencies in supporting reading in English as a foreign language Resumen   PDF (English)
Melanie Ellis
 
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, Núm. 4 (2021) Teacher Training College of the Jagiellonian University as an Example of Special-Purpose Training Institution within the Tertiary Education System of the Second Republic of Poland Resumen   PDF (English)   PDF (Język Polski)
Magdalena Pyter
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 34, Núm. 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad Teachers as Key Professionals in Safeguarding Children and Young Adults Against Contemporary Threats Resumen   PDF (English)
Agata Rzymełka-Frąckiewicz
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova Vol. 2 (2017) Teaching Affects in French as a Foreign Language. A Trial focusing on Intensifiers in Collocations Resumen   PDF (English)
Cristelle Cavalla
 
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 46, Núm. 2 (2022): Sprachen und Texte als Objekte der Translation und der Translationsforschung (Gastherausgeber: Paweł Bąk und Anna Małgorzewicz) Teaching English Online from the Multinational perspective: An Analysis of Teachers’ Reflections Resumen
Joanna Kic-Drgas, Ferit Kilickaya
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 34, Núm. 1 (2021): Nauczyciel i uczeń – edukacja, rozwój i wspomaganie, red. Inneta Nowosad Team teaching – doświadczanie współnauczania Resumen   PDF (Język Polski)
Joanna Giebułtowska
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 33 (2014) Teatr Forum – teatr zmiany społecznej Resumen   PDF (Język Polski)
Kamila Witerska
 
Konteksty Społeczne Vol. 10, Núm. 1 (2022) Teatr partycypacyjny jako narzędzie pracy socjologa – tożsamość w procesie kreacji Resumen   PDF (Język Polski)
Aleksandra Porankiewicz-Żukowska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio L – Artes Vol. 15, Núm. 2 (2017) Technika, sztuka, „filozoficzny sen”? Początki fotografii a pytanie o naturę i historię medium Resumen   PDF (Język Polski)
Kamila Katarzyna Leśniak
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio I – Philosophia-Sociologia Vol. 39, Núm. 2 (2014) Technika we współczesnych koncepcjach filozoficznych Detalles   PDF (Język Polski)
Krzysztof Polit
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia Vol. 28, Núm. 2 (2015) Technique of Moral Performance as an Innovative One in the Stimulating of Development of Preschooler’s Moral Self-consciousness Resumen   PDF (English)
Liubov Lokhvytska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia Vol. 52, Núm. 2 (2018) Technologia blockchain crowdfunding: zastosowania, korzyści i oczekiwania Resumen   PDF (Język Polski)
Dariusz Tadeusz Dziuba
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 36, Núm. 4 (2017) Technologie informacyjne w edukacji – stan obecny i perspektywy ich zastosowania Resumen   PDF (Język Polski)
Marta Wrońska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia Vol. 51, Núm. 2 (2017) Technologization of Marketing Communication – New Trends Resumen   PDF (English)
Agnieszka Dejnaka
 
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 45, Núm. 3 (2021): Technologiegestütztes Lernen: potenzielle Herausforderungen und neue Perspektiven (Gastherausgeberinnen: Małgorzata Krzemińska-Adamek, Izabela Jarosz und Anna Kiszczak) Technology in Support of Developing Speaking Skills in ESP Courses Resumen   PDF (English)
Agnieszka Dzięcioł-Pędich, Agnieszka Dudzik
 
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 45, Núm. 3 (2021): Technologiegestütztes Lernen: potenzielle Herausforderungen und neue Perspektiven (Gastherausgeberinnen: Małgorzata Krzemińska-Adamek, Izabela Jarosz und Anna Kiszczak) Technology-Mediated Education Caused by the COVID-19 Pandemic Reflected in Students and Teachers’ Stories Via the Application of Storytelling Techniques Resumen   PDF (English)
Anna Pełczynska
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio M – Balcaniensis et Carpathiensis Vol. 6 (2021) Teflon` power elite? Why do the rulers' scandals disclosed by the media (not) always mobilize Polish public opinion? Resumen   PDF (English)
Wojciech Mirosław Adamczyk
 
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 34, Núm. 1 (2015) Tekla z Wodzickich Małachowska jako protektorka Towarzystwa Dobroczynności w Krakowie. Przyczynek do biografii Resumen   PDF (Język Polski)
Elżbieta Krzewska, Ryszard Skrzyniarz
 
Artes Humanae Vol. 3 (2018) Tekst w sieci – próba charakterystyki Resumen   PDF (Język Polski)
Sara Akram
 
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio FF – Philologiae Vol. 39, Núm. 1 (2021) Teksty i ich genezy (wprowadzenie) Resumen   PDF (Język Polski)
Carmen Manuel Cuenca, Monika Gabryś-Sławińska
 
Elementos 7926 - 7950 de 10359 << < 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 > >>