|
Revue | Numéro |
Titre |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova | Vol. 8 (2023) |
Jacka Kaczmarskiego wizja świata i człowieka (na przykładzie piosenki „Wojna postu z karnawałem”) |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Aleksandra Nowak |
|
Ars Iuridica | Vol. 18, No 26 (2015) |
Jacques Maritain – u źródeł współczesnych koncepcji praw człowieka |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Wiktor Kołodziejczak |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 33, No 2 (2020): Poznawcze i emocjonalne aspekty funkcjonowania człowieka w różnych obszarach aktywności, red. Małgorzata Kuśpit |
Jacy ludzie mogą liczyć na wsparcie? Ciemna triada i konwersacyjna niebezpośredniość jako predyktory wsparcia społecznego |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Jakub Filipkowski, Rafał Gerymski |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio FF – Philologiae | Vol. 40, No 1 (2022) |
Jak brzmi upływ czasu? Reymontowska koncepcja związku czasu z dźwiękiem |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Krzyżanowska |
|
Etnolingwistyka. Problemy Języka i Kultury | Vol. 31 (2019) |
Jak historia odkłada się w pamięci, jak pamięć odkłada się w języku |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Wojciech Chlebda |
|
Kultura i Wartości | No 18 (2016): Diagnozy współczesności |
Jak można być zdrowym i chorym psychicznie w XXI wieku? Uwagi o psychiatrii i jej filozofii |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Tadeusz Kobierzycki |
|
Konteksty Społeczne | Vol. 9, No 1 (2021) |
Jak nie działać słowami, czyli o penalizowanych aktach mownych w ujęciu prawnym i językoznawczym |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Anna Magdalena Falana-Jafra |
|
Konteksty Społeczne | Vol. 8, No 2 (2020): Kultura i komunikacja społeczna |
Jak osoby publiczne angażują się w walkę z pandemią? Analiza wybranych profili w mediach społecznościowych |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Patrycja Cheba |
|
Res Historica | No 49 (2020) |
Jak pamiętamy 4 czerwca 1989 roku – wizerunki przeszłości w wypowiedziach umieszczanych w Internecie |
Résumé
PDF (English)
|
Alicja Gałczyńska |
|
Studia Iuridica Lublinensia | Vol. 27, No 1 (2018): Special Issue: Judicial Precedent in Comparative Approach |
Jak polskie sądy stosują wcześniejsze orzeczenia? |
Résumé
PDF (English)
|
Zygmunt Tobor, Mateusz Zeifert |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova | Vol. 7 (2022) |
Jak pomóc dziecku w nauce czytania? Propozycje rozwiązań dydaktycznych |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Magdalena Marzec-Jóźwicka |
|
Res Historica | No 43 (2017) |
Jak powstrzymać ekspansję turecką w Europie, czyli o książce Wołodymyra Pyłypenki, W obliczu wroga. Polska literatura antyturecka od połowy XVI do połowy XVII wieku, Wydawnictwo Napoleon V, Oświęcim 2016, ss. 191 |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Dariusz Kupisz |
|
Etnolingwistyka. Problemy Języka i Kultury | Vol. 26 (2014) |
Jak rekonstruować kanon wartości narodowych i europejskich? |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Jerzy Bartmiński, Monika Grzeszczak |
|
Etnolingwistyka. Problemy Języka i Kultury | Vol. 29 (2017) |
Jak rozwalić system – populistyczny dyskurs polityczny na przykładzie wypowiedzi Pawła Kukiza |
Résumé
PDF (Język Polski)
PDF (English)
|
Marta Maria Wrześniewska-Pietrzak, Małgorzata Kołodziejczak |
|
Res Historica | No 55 (2023) |
Jak sufragana chełmskiego kijami pobito, czyli o rozruchach religijnych w Hrubieszowie i Czerniczynie z marca–kwietnia 1636 r. Oblata protestacji i obdukcji Abrahama Śladkowskiego oraz oględzin ran jego kapelana, siostrzeńca i woźnicy w urzędzie grodzkim grabowieckim |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Artur Goszczyński |
|
Artes Humanae | Vol. 2 (2017) |
Jak uprawiać zorbing w weekend, by nie trafić na Youtube z efektem wow! - „Dyskont słów” Anny Nasiłowskiej |
Détails
PDF (Język Polski)
|
Sylwia Patrycja Rudzka |
|
Folia Bibliologica | Vol. 57 (2015) |
Jak zobaczyć informację, czyli różnorodne funkcje mapy w procesie wymiany informacji |
Résumé
|
Jakub Kuna, Anna Rzuciło |
|
Acta Humana | Vol. 5 (2014) |
Jaką funkcję pełnią metafory metatekstowe? |
Détails
PDF (Język Polski)
|
Damian Gocół |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 30, No 3 (2017): Wybrane aspekty funkcjonowania osób dorosłych w rolach zawodowych i społecznych, red. Anna Tychmanowicz |
Jaka jest „idealna matka”? Rozumienie roli matki przez współczesne kobiety |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Marta Maciąg-Budkowska, Teresa Rzepa |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova | Vol. 5 (2020) |
Jaką wartością jest naród? Rozważania na marginesie „Narodzin narodu” Kamila Polaka |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Maria Dorota Szoska |
|
Etnolingwistyka. Problemy Języka i Kultury | Vol. 25 (2013) |
Jaka wola, taka dola |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Anna Pajdzińska |
|
Etnolingwistyka. Problemy Języka i Kultury | Vol. 28 (2016) |
Jakich danych potrzebuje etnolingwistyka porównawcza? |
Détails
PDF (Język Polski)
|
Jörg Zinken |
|
Etnolingwistyka. Problemy Języka i Kultury | Vol. 29 (2017) |
Jakie dane są relewantne etnolingwistycznie? |
Résumé
PDF (Język Polski)
PDF (English)
|
Stanisława Niebrzegowska-Bartmińska |
|
Etnolingwistyka. Problemy Języka i Kultury | Vol. 35 (2023) |
Jakiej płci są Polak Kowalski i jego koledzy? O mało znanych aspektach generyczności rzeczowników męskosobowych |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Jolanta Szpyra-Kozłowska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 30, No 2 (2017) |
Jakość przygotowania zawodowego nauczycieli w świetle badań empirycznych |
Résumé
PDF (Język Polski)
|
Lidia Pawelec |
|
3076 - 3100 de 10359 éléments |
<< < 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 > >> |