|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Edukacja uczniów z chorobą przewlekłą w placówce leczniczej w świetle paradygmatycznych zmian |
Streszczenie w języku polskim
|
Iwona Konieczna |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Środowisko uczenia się w optyce konstruktywizmu krytycznego |
Streszczenie w języku polskim
|
Anna Perkowska-Klejman, Anna Górka-Strzałkowska |
|
Vol 42, No 2 (2023) |
Wczesna edukacja dziecka/ucznia cudzoziemskiego – ujęcie normatywne |
Streszczenie w języku polskim
|
Iwona Samborska |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Projekt „Dobre Życie” realizowany na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie jako przykład projektowania uniwersalnego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Ewa Skalska |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Uczeń zdolny w rzeczywistości polskiej szkoły |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Bochniarz, Anna Grabowiec |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Trudności ucznia nieśmiałego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Joanna Wrótniak |
|
Vol 40, No 1 (2021) |
Indywidualne teorie pedagogiczne nauczycieli na temat szkoły, jako miejsca rozwijania kreatywności oraz samodzielności myślenia i działania uczniów (raport z badań) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bożena Dusza |
|
Vol 40, No 3 (2021) |
Zasoby studentów w kontekście wyzwań współczesnego rynku pracy |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Ewa Sarzyńska-Mazurek |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Postrzeganie mężczyzn wykonujących zawód nauczyciela przez studentów kierunków nauczycielskich |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Małgorzata Dudak |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Wpływ rodziców na rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Kowalik-Paluch |
|
Vol 34, No 2 (2015) |
Uczeń przeciętny – jaki jest? |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Bożena Dusza |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Wartości życiowe studentów wychowania fizycznego jako element ich kompetencji wychowawczych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Brojek, Maria Anna Turosz, Anna Bochenek |
|
Vol 36, No 4 (2017) |
Współczesny student w świecie mobilnych urządzeń |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Grzegorz Kiedrowicz |
|
Vol 36, No 4 (2017) |
Cyfrowy uczeń we współczesnej szkole – dyskusja o obecnym stanie edukacji |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Grażyna Penkowska |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Samoocena a samopoczucie uczniów w okresie pandemii |
Streszczenie w języku polskim
|
Agnieszka Bochniarz, Urszula Olejnik |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Uczenie się dziecka z rówieśnikiem podczas realizacji zadań rozwojowych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Jolanta Andrzejewska, Sabina Guz |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Nowe media w szkole podstawowej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agata Banasik |
|
Vol 39, No 2 (2020): Człowiek – wartości – wychowanie, redakcja naukowa: Teresa Zubrzycka-Maciąg, Magdalena Barabas, Joanna Wrótniak |
Edukacja outdoorowa szansą na budowanie relacji rówieśniczych |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Jolanta Andrzejewska |
|
Vol 34, No 2 (2015) |
Edukacja podmiotowa a twórczość w kl. I–III |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marzenna Magda-Adamowicz |
|
1 - 19 z 19 elementów |
|