Numer | Tytuł | |
No 56 (2023) | Najtrwalsze narratywy propagandy kremlinowskiej na temat Rumunii na przestrzeni pierwszego roku wojny rosyjsko-ukraińskiej | Streszczenie w języku polskim |
Iurie Rotari | ||
No 57 (2024) | Stan techniczny i wykorzystanie niektórych zabudowań poklasztornych w guberniach podolskiej i kijowskiej pod koniec lat pięćdziesiątych i w latach sześćdziesiątych XIX w. | Streszczenie w języku polskim PDF |
Tomasz Dariusz Ciesielski | ||
No 50 (2020) | 4 Dywizja Strzelców na Kubaniu i w Odessie jako element Armii Polskiej we Francji (1918–1919) | Streszczenie w języku polskim |
Witold Jarno | ||
No 50 (2020) | Rodzina Stein – od legendy do realności | Streszczenie w języku polskim |
Murat Valiyev | ||
No 47 (2019) | Rewolucja lutowa i jej konsekwencje w propagandzie środowisk lewicy niepodległościowej w Królestwie Polskim w 1917 roku | Streszczenie w języku polskim |
Grzegorz Zackiewicz | ||
No 47 (2019) | Koncepcja władzy i myśl polityczna XVI-wiecznego Carstwa Rosyjskiego. Studium myśli politycznej Iwana Pereswietowa, Fiodora Karpowa i Andrieja Kurbskiego. | Streszczenie w języku polskim |
Stanisław Boridczenko | ||
No 44 (2017) | Юристы из народов Северного Кавказа и их роль в защите прав горцев (вторая половина XIX − начало XX века) | Streszczenie w języku polskim |
Малика Султановна Арсанукаева, Тамара Шамсудиновна Биттирова | ||
No 43 (2017) | Wspomnienia Zofii (Klimczuk) - mniszki prawosławnego monasteru w Radecznicy | Streszczenie w języku polskim PDF |
Stefan Dmitruk | ||
No 43 (2017) | Stosunki łotewsko-polskie jesienią 1919 roku: kontekst rosyjskiej białej armii Bermondta | Streszczenie w języku polskim PDF |
Ēriks Jēkabsons | ||
No 42 (2016) | Początek stosunków Łotwy i Polski: pierwsze kontakty, wiosna-jesień 1919 roku | Streszczenie w języku polskim PDF |
Ēriks Jēkabsons | ||
No 39 (2015) | Wymiar sprawiedliwości Warszawskiego Okręgu Wojskowego armii rosyjskiej na przełomie XIX i XX wieku | Streszczenie w języku polskim PDF |
Mariusz Kulik | ||
1 - 11 z 11 elementów |
Wskazówki:
- Wielkość znaków nie ma znaczenia
- Spójniki są ignorowane
- Wyszukaj dokładne wyrażenie przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
- Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.