|
Revista | Número |
Título |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 40, Núm. 3 (2021) |
Humanistyczna perspektywa twórczości w dyskursie pedagogów zaangażowanych - Ireny Wojnar i Janusza Korczaka |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Halina Monika Wróblewska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova | Vol. 6 (2021) |
Humanistyka ekologiczna w edukacji polonistycznej, czyli o zielonym czytaniu legend o jeziorze Gopło |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Bernadeta Niesporek-Szamburska |
|
Artes Humanae | Vol. 1 (2016): Problemy i perspektywy badawcze humanistyki |
Humanistyka: jej prawa i powinności |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Izabella Bukraba-Rylska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 56, Núm. 1 (2022) |
Human-Robot Interactions in the Workplace – Key Challenges and Concerns |
Resumen
PDF (English)
|
Anna Agnieszka Rakowska |
|
Kultura i Wartości | Núm. 13 (2015): Wobec kryzysu |
Husserla ujęcie kryzysu a fenomenologia transcendentalna |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Wesołowska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio AI – Informatica | Vol. 5, Núm. 1 (2006) |
Hybrid artificial intelligence technique for solving large, highly constrained timetabling problems |
Resumen
PDF (English)
|
Maciej Norberciak |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 32, Núm. 2 (2019): Edukacja na pograniczach – dokonania i perspektywy, red. Ewa Ogrodzka-Mazur, Mariusz Korczyński |
Hybrydowa tożsamość na kulturowym pograniczu – potencjał i problem osobisty i grupowy? |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Jerzy Nikitorowicz |
|
Wschód Europy. Studia humanistyczno-społeczne | Vol. 6, Núm. 2 (2020) |
Hybrydowe zagrożenia dla demokracji. Wybrane przykłady zewnętrznej ingerencji Rosji w wybory |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Anatoliy Kruglashov, Sergii Shvydiuk |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio B – Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia | Vol. 70, Núm. 2 (2015) |
Hydrologiczne i geomorfologiczne skutki ekstremalnego opadu w maju 2014 roku w zlewni Rybnego Potoku (Masyw Babiej Góry) |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Paweł Franczak |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio AA – Chemia | Vol. 69, Núm. 1-2 (2014) |
Hydroxyapatite Catalyzed Cyclization of Aryl Enones: Solvent-Free Efficient Synthesis of Some 4-Aryl-5,6-Dihydro-6-(Substituted Phenyl)-4H-1,3-Oxazine-2-Amines |
Resumen
PDF (English)
|
Ganesamoorthy Thirunarayanan |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio FF – Philologiae | Vol. 31 (2013) |
Hyper-hyponymic relations in noun-juxtapositions of the Ukrainian terminology |
Resumen
PDF (English)
|
Larisa Y. Azarova, Ludmila A. Radomska |
|
Konteksty Społeczne | Vol. 10, Núm. 1 (2022) |
I Doubt That Professor Zygmunt Bauman Would Be Delighted with Izabela Wagner’s Bauman. A Biography |
Resumen
PDF (English)
|
Jerzy Kwaśniewski |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio F – Historia | Vol. 71 (2016) |
I. Komatina, Crkva i država u srpskim zemljama od XI do XIII veka, Istorijski institut, Beograd 2016, ss. 1–44 |
Detalles
PDF (Język Polski)
|
Miloš Luković |
|
Etnolingwistyka. Problemy Języka i Kultury | Vol. 33 (2021) |
I Międzynarodowy Kongres Etnolingwistyczny „Etnolingwistyka – bilans dyscypliny: stan badań, metody i postulaty badawcze” |
Detalles
PDF (Język Polski)
|
Ewa Jadwiga Białek |
|
Lublin Studies in Modern Languages and Literature | Vol. 44, Núm. 4 (2020): Geokritische Interpretationen der Literatur im Laufe der Jahrhunderte (Gastherausgeber: Loubna Achheb und Anna Maziarczyk) |
Ian Rankin : Enquête diachronique sur la ville d’Edimbourg |
Resumen
PDF (Français (France))
|
Florence Dujarric |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 42, Núm. 1 (2023) |
ICD-11 implikacje w badaniach i praktyce psychologiczno-pedagogicznej |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Piotr Ignacy Majewicz |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova | Vol. 5 (2020) |
ICT, Media and Education – Some Considerations from the Brazilian Scenario |
Resumen
PDF (English)
|
Fabiana Diniz Kurtz, Denilson Rodrigues da Silva |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 37, Núm. 1 (2018) |
Idea edukacji emancypacyjnej w propozycjach studentek pedagogiki wczesnoszkolnej |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Barbara Dudel |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 43, Núm. 1 (2024) |
Idea krajoznawstwa a kształtowanie tożsamości narodowej młodzieży w królestwie polskim na początku xx wieku |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Maria Krakowiak |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio K – Politologia | Vol. 27, Núm. 1 (2020) |
Idea sekularyzmu w polskiej kampanii parlamentarnej 2019 roku |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Rafał Leśniczak |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio G (Ius) | Vol. 64, Núm. 1 (2017) |
Idea społeczeństwa informacyjnego a ogłaszanie aktów normatywnych w Polsce |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Wojciech Taras, Wojciech Zakrzewski |
|
Prima Educatione | Vol. 1 (2017) |
Idea zrównoważonego rozwoju w edukacji dziecka |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Józefa Bałachowicz |
|
Res Historica | Núm. 48 (2019) |
Ideał i antyideał kobiety w literaturze greckiej i rzymskiej, red. A. Marchewka, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2018, ss.327. |
Resumen
PDF (English)
|
Joanna Marciniszyn |
|
Acta Humana | Vol. 8 (2017) |
Idealizacja, hiperbolizacja, mitologizacja. Różne sposoby kreowania stereotypowych wizji japońskości w narracjach fanowskich i podróżniczych |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Kiejziewicz |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio N – Educatio Nova | Vol. 2 (2017) |
Ideas of Citizenship and Citizenship Education in Canada |
Resumen
PDF (English)
|
Volodymyr Pogrebnyak |
|
Elementos 2726 - 2750 de 10359 |
<< < 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 > >> |