|
Revista | Número |
Título |
|
Kultura i Wartości | Núm. 32 (2021) |
Kognitywne aspekty intuicji |
Resumen
|
Ewelina Anna Ostrowska |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 41, Núm. 4 (2022) |
Koherentna dydaktyka dwuwymiarowa – personalistyczna i zmediatyzowana – pedagogiczną szansą i nadzieją teraźniejszości i przyszłości |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Janusz Miąso |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio AI – Informatica | Vol. 10, Núm. 2 (2010) |
Kohonen networks application in speech analysis algorithms |
Resumen
PDF (English)
|
Ireneusz Codello, Wiesława Kuniszyk-Jóźkowiak, Adam Kobus |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio L – Artes | Vol. 16, Núm. 1/2 (2018) |
Kolęda jako źródło inspiracji w twórczości kompozytorów polskich w latach 1945-2005 |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Rafał Rozmus |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio L – Artes | Vol. 16, Núm. 1/2 (2018) |
Kolędy i pastorałki zapisane przez Jerzego Jasińskiego, organistę kościoła parafialnego w Łabuniach na Zamojszczyźnie |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Tomasz Jasiński |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska, sectio M – Balcaniensis et Carpathiensis | Vol. 2 (2017) |
Kolegialność działań Rady Ministrów a odpowiedzialność konstytucyjna jej członków w ocenie polskiej doktryny |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Monika Kowalska |
|
Studia Białorutenistyczne | Vol. 13 (2019) |
Kolegium pijarów w Witebsku |
Resumen
PDF (English)
|
Mariusz Grzegorz Ausz |
|
Folia Bibliologica | Vol. 61 (2019) |
Kolekcje biblioteczne i muzealne przemieszczone z Niemiec po II wojnie światowej w zbiorach Rosyjskiej Biblioteki Państwowej w świetle publikowanych katalogów Muzeum Książki |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Antoni Krawczyk |
|
Res Historica | Núm. 44 (2017) |
Kolekty zwyczajne i nadzwyczajne jako źródła środków na jałmużnę biskupią (do IV wieku). Zarys problematyki |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Piotr Szczur |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio FF – Philologiae | Vol. 31 (2013) |
Kolokacja i wyraz – uwagi o relacjach synonimii oraz ekwiwalencji |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Ewa Białek |
|
Res Historica | Núm. 42 (2016) |
Komentarz do odpowiedzi Marii Januszewskiej-Warych na recenzję Jej książki „W poszukiwaniu nowoczesnej, demokratycznej i narodowej wizji reformy szkolnictwa. Ogólnopolski Zjazd Oświatowy (Łódź, 18–22 czerwca 1945 roku)”, Wyd. Impuls, Kraków 2015, ss. 382 |
Detalles
PDF (Język Polski)
|
Mariusz Mazur |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio K – Politologia | Vol. 29, Núm. 1 (2022) |
Komercjalizacja edukacji jako narzędzie kształtowania bezpieczeństwa społecznego. Analiza koncepcji programowych Platformy Obywatelskiej w okresie rządów (2007–2015) |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Arkadiusz Lewandowski |
|
Etnolingwistyka. Problemy Języka i Kultury | Vol. 35 (2023) |
Komisja Etnolingwistyczna przy Międzynarodowym Komitecie Slawistów w latach 2018-2023. Sprawozdanie z działalności |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Stanisława Niebrzegowska-Bartmińska, Joanna Szadura |
|
Ars Iuridica | Vol. 22, Núm. 40 (2019) |
Komitet Stabilności Finansowej jako organ nadzoru makroostrożnościowego nad systemem finansowym w Polsce. |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Krzysztof Tomasz Niewęgłowski |
|
Lublin Studies in Modern Languages and Literature | Vol. 45, Núm. 2 (2021): Diskursive Spielräume des Gemeinsamen (Gastherausgeberinnen: Dorota Kaczmarek und Joanna Pędzisz) |
Kommunikationsanalytische Ansätze zur Beschreibung diskursiver Lagerbildung in der Corona-Krise |
Resumen
PDF (Deutsch)
|
Dennis Kaltwasser |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio K – Politologia | Vol. 22, Núm. 2 (2015) |
Komodyfikacja Fútbol Club Barcelona i wykorzystanie elementów katalońskości jako wartości dodanej brandingu |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Wioletta Husar |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 34, Núm. 2 (2015) |
Kompetencja interkulturowa w perspektywie teoretycznej i badawczej |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Ilona Nowakowska-Buryła |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio K – Politologia | Vol. 20, Núm. 2 (2013) |
Kompetencja organizacji wyspecjalizowanych Organizacji Narodów Zjednoczonych do podejmowania uchwał prawotwórczych |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Rzeszutko-Piotrowska |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 35, Núm. 1 (2016) |
Kompetencje diagnostyczne nauczyciela w kontekście pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Lilianna Klimek |
|
Res Historica | Núm. 55 (2023) |
Kompetencje językowe bazylianów prowincji litewskiej w XVII–XVIII wieku |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Dorota Wereda |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 38, Núm. 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Kompetencje medialne nauczycieli w dobie nowych technologii. Kilka refleksji socjologa i kulturoznawcy |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Małgorzata Gruchoła |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 36, Núm. 4 (2017) |
Kompetencje medialno-informatyczne przyszłych nauczycieli |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Wacław Strykowski, Justyna Strykowska-Nowakowska |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H – Oeconomia | Vol. 47, Núm. 1 (2013) |
Kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstw |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Agnieszka Sitko-Lutek |
|
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia | Vol. 29, Núm. 4 (2016) |
Kompetencje międzykulturowe a sukces zawodowy polskich pracowników w Anglii |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Mariusz Korczyński |
|
Lubelski Rocznik Pedagogiczny | Vol. 35, Núm. 3 (2016) |
Kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w szkole ogólnodostępnej w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością |
Resumen
PDF (Język Polski)
|
Marta Uberman, Aleksandra Mach |
|
Elementos 3326 - 3350 de 10359 |
<< < 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 > >> |