|
Numer |
Tytuł |
|
Vol 37, No 1 (2018) |
Pedagogika transgresyjna w wychowaniu przedszkolnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Stanisława Włoch |
|
Vol 41, No 1 (2022) |
Percepcja wzrokowa uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Monika Karolina Węglarz-Masłowska |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Pobyt w instytucjonalnym środowisku opiekuńczo-wychowawczym w biografiach byłych wychowanków systemu pieczy zastępczej. Wielowymiarowość krytycznych wydarzeń życiowych w perspektywie rozwojowej |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Agnieszka Skowrońska-Pućka |
|
Vol 39, No 1 (2020): Z dziejów edukacji i wychowania (II połowa XIX wieku i wiek XX), redakcja naukowa Barbara Kalinowska-Witek |
Początki praktyki opiekuńczo-wychowawczej i kształtowania się publiczno-prawnego systemu opieki nad dzieckiem w Piotrkowie Trybunalskim do 1918 roku |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Magdalena Szymczyk |
|
Vol 35, No 3 (2016) |
Poczucie jakości życia a zdrowie lubelskich licealistów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marlena Maria Duda |
|
Vol 32 (2013) |
Poczucie koherencji dziewcząt z anoreksją i bulimią psychiczną |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Anna Wiatrowska |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Poczucie sensu życia i motywacja do jego poszukiwania wychowanków Domu Młodzieży SOS |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Dąbrowska |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Poczucie tożsamości osób w wieku późnej dorosłości na przykładzie południowej części pogranicza polsko-czeskiego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Katarzyna Zofia Jas |
|
Vol 42, No 1 (2023) |
Poczucie własnej skuteczności a dobrostan psychiczny u studentów – moderacyjna rola postrzeganych pozytywnych zmian w funkcjonowaniu podczas pandemii COVID-19 |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Gabryś |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Poczucie własnej skuteczności a stanowienie o sobie uczniów z dysleksją |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marzena Agnieszka Kowaluk-Romanek |
|
Vol 37, No 2 (2018) |
Podejście aksjologiczne jako metodologiczna podstawa rozwoju pedagogiki i doskonalenia praktyki edukacyjnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Nadiya Ashytok |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach jako sposób wzmacniania profesjonalizmu nauczycieli |
Streszczenie w języku polskim
PDF (English)
|
Katarzyna Justyna Klimkowska |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Podmiotowe interakcje w wychowaniu |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Wojciechowska-Charlak, Teresa Zubrzycka-Maciąg |
|
Vol 38, No 3 (2019): Rzeczywistość w aspekcie zdrowia i edukacji, redakcja naukowa: Izabella Łukasik, Urszula Olejnik, Anna Grabowiec |
Podmiotowe korelaty umiejętności prospołecznych studentów kierunków nauczycielskich |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Janusz Kirenko |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Podmiotowość i tożsamość a poczucie sensu i jakości życia młodzieży z niepełnosprawnością |
Streszczenie w języku polskim
|
Krystyna Barłóg |
|
Vol 38, No 4 (2019): Człowiek w wielowymiarowej refleksji pedagogicznej, redakcja naukowa Teresa Parczewska |
Pojęcie resilience w ujęciu tradycyjnym i współczesnym |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Magdalena Anna Boczkowska |
|
Vol 40, No 4 (2021) |
Pokolenia wobec pandemii COVID-19 |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Agnieszka Ewa Barczykowska, Katarzyna Pawełek |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Polska „szkoła twórcza” Henryka Rowida: implikacje dla rozwoju zawodowego |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Marian Piekarski |
|
Vol 41, No 4 (2022) |
Polskie czasopisma naukowe o profilu historyczno-oświatowym w XX i na początku XXI wieku |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Kalinowska-Witek |
|
Vol 35, No 1 (2016) |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole – między rutyną a refleksyjną praktyką |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Barbara Skałbania, Teresa Lewandowska-Kidoń |
|
Vol 42, No 3 (2023) |
Ponadczasowe ideee Marii Grzegorzewskiej we współczesnej polskiej pedagogice specjalnej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Malwina Maria Kocoń, Natalia Malik |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Popularyzacja czytelnictwa na łamach poznańskiego periodyku „Ruch Chrześcijańsko-Społeczny” (1902–1910) |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Renata Anna Bednarz-Grzybek, Izabela Krasińska |
|
Vol 37, No 4 (2018) |
Postawy rodziców a otwartość w zachowaniach uczniów |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Małgorzata Agnieszka Samujło, Teresa Sokołowska-Dzioba |
|
Vol 36, No 1 (2017) |
Postawy uczniów klasy III szkoły podstawowej wobec rówieśników z niepełnosprawnością ruchową i słuchową |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Urszula Oszwa, Maria Fedaczyńska |
|
Vol 37, No 3 (2018): Redaktor tomu: Anna Bieganowska-Skóra |
Postawy wobec trudności w uczeniu się i zespołu ADHD uczniów szkół zawodowych o zróżnicowanej pozycji socjometrycznej |
Streszczenie w języku polskim
PDF
|
Monika Mirosława Wypych |
|
276 - 300 z 601 elementów |
<< < 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 > >> |